omv sendvici
Opaženo

Novi sendviči VIVA po receptu Uroša Štefelina

OMV je v sodelovanju z agencijo Mayer McCann predstavil svež nabor sendvičev VIVA, že tradicionalno pripravljenih po izvirnih receptih kuharskega mojstra Uroša Štefelina.

Kratek opis akcije: V pretežno digitalni oglaševalski akciji OMV predstavlja letošnjo poživitev ponudbe ekskluzivnih sendvičev. Sendviče za VIVA Café na bencinskih servisih OMV pripravlja Uroš Štefelin, kuharski mojster iz priznane Vile Podvin, ki je tudi prejemnica Michelinove zvezdice. »Štefelinove sendviče leta 2020 smo poimenovali po njihovem namenu in lastnostih – Krepki, Vitki in Mali, da si vsak lahko izbere sebi najljubšega. Posebno pozornost smo namenili sendviču za najmlajše – organizirali smo delavnico, kjer so recepturo za Mali sendvič pod vodstvom Uroša Štefelina pomagali ustvariti prav otroci,« so za MM povedali v OMV.

omv1

omv2

Elementi akcije: spletno, mobilno in zunanje oglaševanje, oglaševanje na bencinskih servisih OMV, sožitno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Valentina Danev, Mojca Jejčič in Boštjan Vovk

Vodji projekta v agenciji: Špela Vuga in Brigita Marinč

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica in oblikovalka: Mateja Škofič

Tekstopiska: Barbara Jošt

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji