sladoled oya
Opaženo

Nova znamka domačega sladoleda O’ya

Agencija Mayer McCann je za lokalnega proizvajalca pekovskih izdelkov in slaščic razvila novo znamko domačega sladoleda O'ya in podobo sladolednega bara Finna'kepa.

Kratek opis akcije: Pred letošnjo poletno sezono se je v Sloveniji pojavil nov sladoled pristnega okusa, ki ga iz naravnih sestavin in brez umetnih barvil pripravljajo domači mojstri iz Štajerske. Mayer McCann je za mrzlo poslastico razvil blagovno znamko z vsemi pripadajočimi elementi. »Ime O'ya navihano mežika vsakemu sladokuscu in vabi h gurmanskim užitkom. Podoba temelji na domačem poreklu in obrtniškem načinu izdelave sladoleda ter poudarja sproščenost in vrhunsko doživetje pisanega nabora okusov,« pravijo v Mayer McCannu, kjer so skupaj s sladoledom pripravili tudi podobo in ime mariborskega sladolednega bara Finna'kepa, od koder prihaja hladna dobrota.

oya1

oya2

oya3

oya4

Elementi akcije: znamčenje, celostna grafična podoba, produktno oblikovanje, promocijska gradiva na prodajnih mestih

Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica in oblikovalka: Petja Montanez

Tekstopisec: Michal Lamprecht

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji