Nov okus v mestu
Opaženo

Nov okus v mestu

Magnesium Diasporal je v novo kampanjo vstopil z elementom skrivnosti. Nova okusa magnezija sta bila na poti na trg, a brez običajnega razkritja. V dražilni fazi so se odločili za »vabilo k raziskovanju in odkrivanju«.

Kratek opis akcije: »Kampanjo smo začeli z elementom skrivnosti, da bi vzbudili pozornost in spodbudili zanimanje za novost. Nova okusa Magnesium Diasporal smo v tej fazi pustili nerazkrita – uporabnike smo povabili, naj ju odkrijejo sami. Z uporabo namigov, ki so jih na svojih kanalih delili vplivneži, in skrbno oblikovanimi promocijskimi paketi smo ustvarili vstopno točko v svet interaktivnega raziskovanja,« pojasnjuje Petra Vidrih, vodja projektov v agenciji THE OTHER.

Na spletni strani magnezij.si so uporabniki naleteli na poseben izziv – interaktivni widget, kjer so morali na podlagi povečane slike sadeža ugotoviti, kateri okus se skriva v ozadju. »Mehanika igre je bila zasnovana preprosto, vizualno privlačno in intuitivno – ravno pravšnja kombinacija za visoko vključenost. Vzporedno je kampanjo podpirala tudi oglaševalska kampanja z natančno ciljanimi oglasi na Metinih platformah, ki so učinkovito usmerjali promet na spletno stran. Dražilna faza je tako ustvarila močno digitalno prisotnost in postavila temelje za veliko razkritje,« pravijo snovalci akcije.

Obdobju ugibanja je sledilo razkritje – nova okusa črni ribez in pasijonka sta prevzela osrednje mesto. Tudi ta del kampanje je temeljil na dvojni prisotnosti: močni digitalni aktivnosti in opaznosti v fizičnem prostoru. »Vplivneži so nadaljevali zgodbo iz prve faze – tokrat z razkritjem okusov in deljenjem osebnih odzivov. Vzporedno smo na družbenih omrežjih objavljali izdelčne in življenjskostilne vsebine, ki so nadgradile ton kampanje: sveže, sadno, energično. Metini oglasi so ciljno nagovarjali uporabnike in jih spodbujali k preizkusu novih okusov,« dodajajo v agenciji THE OTHER.

Za okrepitev prepoznavnosti so nova okusa popeljali tudi v mestno okolje – novi okus magnezija v Ljubljani je bil le eden od primerov mestne aktivacije, saj so bili veliki oglasni plakati s sporočilom »Nov okus magnezija v [ime mesta]« postavljeni v petih večjih mestih. Radijski oglasi pa so poskrbeli za zvočno prisotnost tako na lokalnih kot tudi nacionalnih postajah.

»Rezultat? Konsistentna in prodorna kampanja, ki je ujela pozornost tam, kjer šteje – na feedu, na ulici in v pogovorih uporabnikov. Že v prvi fazi je v interaktivnem izzivu in nagradni igri sodelovalo kar 1.901 uporabnikov, kar je le še potrdilo, da je bila kampanja zasnovana tako, da pritegne, angažira in spodbuja deljenje,« so zadovoljni v agenciji.

Diasporal1

Diasporal2

Diasporal3

Diasporal4

Diasporal5

Diasporal6

Diasporal6

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, spletno mesto z interaktivnim izzivom, družbena omrežja, radijsko oglaševanje in promocijski paketi

Predstavnik naročnika: Gal Krušič

Vodja projektov: Petra Vidrih

Kreativa in oblikovanje: Anja Grabar

Tekstopisje: Darja Štukelj Rus

Programiranje: Tomo Turk

Oglaševanje: Urška Štokelj

Družbena omrežja: Amelija Umek

Vplivneži: Urša Koser, Špela Vidic, Maja Mihalinec, Pina Umek in Deja Jakopič

Trajanje kampanje: marec in april 2025

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji