
Nov okus v mestu
Magnesium Diasporal je v novo kampanjo vstopil z elementom skrivnosti. Nova okusa magnezija sta bila na poti na trg, a brez običajnega razkritja. V dražilni fazi so se odločili za »vabilo k raziskovanju in odkrivanju«.
Magnesium Diasporal
Kratek opis akcije: »Kampanjo smo začeli z elementom skrivnosti, da bi vzbudili pozornost in spodbudili zanimanje za novost. Nova okusa Magnesium Diasporal smo v tej fazi pustili nerazkrita – uporabnike smo povabili, naj ju odkrijejo sami. Z uporabo namigov, ki so jih na svojih kanalih delili vplivneži, in skrbno oblikovanimi promocijskimi paketi smo ustvarili vstopno točko v svet interaktivnega raziskovanja,« pojasnjuje Petra Vidrih, vodja projektov v agenciji THE OTHER.
Na spletni strani magnezij.si so uporabniki naleteli na poseben izziv – interaktivni widget, kjer so morali na podlagi povečane slike sadeža ugotoviti, kateri okus se skriva v ozadju. »Mehanika igre je bila zasnovana preprosto, vizualno privlačno in intuitivno – ravno pravšnja kombinacija za visoko vključenost. Vzporedno je kampanjo podpirala tudi oglaševalska kampanja z natančno ciljanimi oglasi na Metinih platformah, ki so učinkovito usmerjali promet na spletno stran. Dražilna faza je tako ustvarila močno digitalno prisotnost in postavila temelje za veliko razkritje,« pravijo snovalci akcije.
Obdobju ugibanja je sledilo razkritje – nova okusa črni ribez in pasijonka sta prevzela osrednje mesto. Tudi ta del kampanje je temeljil na dvojni prisotnosti: močni digitalni aktivnosti in opaznosti v fizičnem prostoru. »Vplivneži so nadaljevali zgodbo iz prve faze – tokrat z razkritjem okusov in deljenjem osebnih odzivov. Vzporedno smo na družbenih omrežjih objavljali izdelčne in življenjskostilne vsebine, ki so nadgradile ton kampanje: sveže, sadno, energično. Metini oglasi so ciljno nagovarjali uporabnike in jih spodbujali k preizkusu novih okusov,« dodajajo v agenciji THE OTHER.
Za okrepitev prepoznavnosti so nova okusa popeljali tudi v mestno okolje – novi okus magnezija v Ljubljani je bil le eden od primerov mestne aktivacije, saj so bili veliki oglasni plakati s sporočilom »Nov okus magnezija v [ime mesta]« postavljeni v petih večjih mestih. Radijski oglasi pa so poskrbeli za zvočno prisotnost tako na lokalnih kot tudi nacionalnih postajah.
»Rezultat? Konsistentna in prodorna kampanja, ki je ujela pozornost tam, kjer šteje – na feedu, na ulici in v pogovorih uporabnikov. Že v prvi fazi je v interaktivnem izzivu in nagradni igri sodelovalo kar 1.901 uporabnikov, kar je le še potrdilo, da je bila kampanja zasnovana tako, da pritegne, angažira in spodbuja deljenje,« so zadovoljni v agenciji.
Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, spletno mesto z interaktivnim izzivom, družbena omrežja, radijsko oglaševanje in promocijski paketi
Predstavnik naročnika: Gal Krušič
Vodja projektov: Petra Vidrih
Kreativa in oblikovanje: Anja Grabar
Tekstopisje: Darja Štukelj Rus
Programiranje: Tomo Turk
Oglaševanje: Urška Štokelj
Družbena omrežja: Amelija Umek
Vplivneži: Urša Koser, Špela Vidic, Maja Mihalinec, Pina Umek in Deja Jakopič
Trajanje kampanje: marec in april 2025