zz
Opaženo

NLB Zeleni krediti so ključ do modrega razmišljanja

NLB in agencija Saatchi & Saatchi Ljubljana sta pripravila kampanjo za pospeševanje ponudbe Zelenih stanovanjskih kreditov s številnimi ugodnostmi.

Kratek opis akcije: »Z začetkom pomladi se ne prebudi zgolj narava, ampak tudi gradbena vnema. Ker še naprej raste delež investitorjev, ki gradijo pasivno ali nizkoenergijsko hišo oziroma stremijo k energetsko učinkoviti prenovi nepremičnine, jih nagovarjamo s ugodnostmi NLB Zelenega stanovanjskega kredita,« izhodišče za kampanjo pojasnijo pri NLB. Kredit je v akcijskem obdobju možno skleniti brez stroškov cenitve, energetske izkaznice, odobritve in vodenja kredita.

Nosilni motiv oglaševalske akcije je ključavnica, skozi katero se pokuka v zeleno naravnanost in modro ravnanje, hkrati pa poveže grafične in video formate.Ob televizijskem oglasu in komunikaciji na spletu izstopa vizualna rešitev v oglasnih svetlobnih vitrinah. V duhu zelenega kredita je na izbranih lokacijah zeleno hišno ključavnico na motivu obogatila kar travnata površina za še bolj nazorno in vpadljivo sporočilo.

zz

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij, tiskani oglasi, sponzorstvo oddaje Ambienti

Naročnik: NLB banka d. d.

Predstavnici naročnika: Amadea Šoln in Manja Gradišek

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tesktopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorja: Petja Selan in Matjaž Škufca

Umetniški direktor spletne in videoprodukcije: Matjaž Škufca

Grafična izvedba: Sanja Biščan

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: marec 2025

zz

zz

zz

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji