
NLB Zeleni krediti so ključ do modrega razmišljanja
NLB in agencija Saatchi & Saatchi Ljubljana sta pripravila kampanjo za pospeševanje ponudbe Zelenih stanovanjskih kreditov s številnimi ugodnostmi.
NLB
Kratek opis akcije: »Z začetkom pomladi se ne prebudi zgolj narava, ampak tudi gradbena vnema. Ker še naprej raste delež investitorjev, ki gradijo pasivno ali nizkoenergijsko hišo oziroma stremijo k energetsko učinkoviti prenovi nepremičnine, jih nagovarjamo s ugodnostmi NLB Zelenega stanovanjskega kredita,« izhodišče za kampanjo pojasnijo pri NLB. Kredit je v akcijskem obdobju možno skleniti brez stroškov cenitve, energetske izkaznice, odobritve in vodenja kredita.
Nosilni motiv oglaševalske akcije je ključavnica, skozi katero se pokuka v zeleno naravnanost in modro ravnanje, hkrati pa poveže grafične in video formate.Ob televizijskem oglasu in komunikaciji na spletu izstopa vizualna rešitev v oglasnih svetlobnih vitrinah. V duhu zelenega kredita je na izbranih lokacijah zeleno hišno ključavnico na motivu obogatila kar travnata površina za še bolj nazorno in vpadljivo sporočilo.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij, tiskani oglasi, sponzorstvo oddaje Ambienti
Naročnik: NLB banka d. d.
Predstavnici naročnika: Amadea Šoln in Manja Gradišek
Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Polona Polak
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tesktopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek
Umetniška direktorja: Petja Selan in Matjaž Škufca
Umetniški direktor spletne in videoprodukcije: Matjaž Škufca
Grafična izvedba: Sanja Biščan
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: marec 2025