z
Opaženo

NLB že 20 let plemeniti premoženje vsakogar

NLB v sodelovanju s Saatchi & Saatchi Ljubljana predstavlja projekt NLB Skladi ob njihovi 20. letnici.

Kratek opis kampanje: S ciljem primerno obeležiti in komunicirati kredibilnost in kompetence na osnovi obstoja, dela in izkušenj so NLB Skladi pripravili priložnostni logotip, oglaševalsko akcijo ter program gradnje interne kulture in znamčenja. Prvi krog oglaševalskih aktivnosti se je pravkar iztekel, začenja pa se izvajanje aktivnosti za interno javnost.

Oglaševalska akcija že odraža na novo postavljeno strategijo pozicioniranja znamke in segmentiranja ciljnih skupin ter njihove naracije. Aktivnosti ob jubilejnem letu se bodo odvijale vse do konca leta.

m

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, avtobusno oglaševanje, spletno oglaševanje, televizijsko oglaševanje

Predstavnice naročnika: Saša Dragonja, Špela Ilar Kosmač in Petra Ristevski

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Direktorica strategije in načrtovanja: Maja Michieli

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Nina Hojnik

Spletni umetniški direktor in videoproducent: Matjaž Škufca

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: maj in junij 2024

z

m

m

m

m

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji