m
Opaženo

NLB je povsod, kjer so njeni uporabniki

Nova oglaševalska akcije s ciljem znamko NLB umestiti na vrh naprednih digitalnih bank je na meritvah nadpovprečno uspešna.

Kratek opis akcije: Zadnje obdobje NLB vlaga veliko sredstev, časa in znanja v digitalizacijo storitev, tudi s ponujanjem in izvajanjem izboljšane spletne izkušnje za stranke v JVE ter z načini povečanja zmogljivosti na področjih obdelave podatkov, modeliranja in zagotavljanja pomembnih storitev za stranke. Eden takšnih primerov je uvedba nove večkanalne rešitve NLB Klik, ki omogoča preverjanje in upravljanje osebnih financ ter ponuja enotno uporabniško izkušnjo na mobilnih telefonih in osebnih računalnikih.

m

Ob pomembnem mejniku, ki je z integracijo NLB Klika že dosežen, pa uporabniki še vedno niso bili dovolj dobro seznanjeni o vseh sodobnih digitalnih orodjih NLB, predvsem o tem, kaj vse zmorejo in kako jim lahko olajšajo ter prihranijo poti do banke. Omogočajo namreč udobnejše bančništvo ter prihranek časa in denarja. Prav zaradi priročnosti uporabe digitalnih orodij se stranke banke lahko osredotočijo na prijetnejše stvari v življenju.

Z novo oglaševalsko akcijo pod motom »Povsod, kjer ste vi« NLB svoje sodobne digitalne storitve neopazno vključuje v življenja ljudi in sporoča, da je vedno in povsod, kjer so tudi oni. Akcija je najprej pozicionirala NLB z obljubo udobne digitalne banke, postopoma pa je začela predstavljati vse posamezne sodobne digitalne storitve in orodja (NLB Klik, NLB Pay, Video Klic in Smart POS ...) ter njihovo uporabo preko različnih komunikacijskih kanalov.

m

»Veseli nas, da so naše ciljne skupine kampanjo sprejele tako dobro, saj so rezultati nevrofizioloških meritev pokazali nadpovprečno čustveno vpletenost in izjemno visoko krivuljo pozornosti ob gledanju televizijskega oglasa, kar pomeni, da smo svojo nalogo skupaj z agencijo ponovno opravili odlično,« sporočajo iz NLB.

m

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, interno komuniciranje, oprema poslovalnic, oglaševanje znotraj aplikacije, razlagalni videi

Predstavniki naročnika: Simona Mladenović, Anderja Grebenjak, Katja Butala, Manja Gradišek in Andrej Krajner

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Strateginja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Toni Tomašek in Daša Ščuka

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniški direktor on-line in on-line videoprodukcija: Matjaž Škufca

Izvedbeno oblikovanje: Sanja Biščan

Produkcijska hiša: Super 16

Glasba: Niall Horan – Nice To Meet Ya

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: april – junij 2024

m

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji