nlb xmas
Opaženo

NLB je novoletno oglaševalsko akcijo obarvala s srčnostjo

NLB je pripravila praznično oglaševalsko akcijo za vse trge Jugovzhodne Evrope, kjer je doma in kjer posluje NLB Skupina. Z njo nas želi spomniti na pomembnost srčnosti, ki ustvarja nove priložnosti.

Kratek opis akcije: Saatchi&Saatchi in NLB sta nedavno predstavila nov komunikacijski teritorij »priložnosti«, ki je služil kot strateško izhodišče tudi pri snovanju letošnje novoletne oglaševalske akcije. V njej izstopa čustven televizijski oglas, ki v ospredje postavlja skrb za sočloveka, zaokrožuje pa ga reinterpretacija svetovno znane glasbene uspešnice True Colours.

 »Tu smo doma. Tu so naše družine, prijatelji, sodelavci, sosedje. Tu dihamo s polnimi pljuči, ustvarjamo, doživljamo vzpone in padce, tkemo vezi. In za svoj dom želimo skrbeti po svojih najboljših močeh in tako ustvarjati priložnosti za boljši svet. Starostniki in otroci sta dve najranljivejši skupini v družbi in naš navdih, da se dobro vrača z dobrim. Zato smo tudi letos v prazničnem času dobrodelne ustanove na vseh naših trgih JV Evrope podprli z donacijami,« pravi Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB Skupini.

V Sloveniji so 200.000 evrov razdelili med Sklad za nadarjene otroke programa Botrstvo in društvo Humanitarček, ki si prizadeva za dostojno življenje starostnikov. S temi sredstvi bodo 200 nadarjenim otrokom, ki živijo pod pragom tveganja revščine, pomagali, da bodo lahko v prihodnjem letu še naprej razvijali svoj talent, na drugi strani pa bodo zagotovili 21.000 toplih obrokov za starostnike. »Še tako izjemen talent namreč potrebuje podporo in oporo, včasih tudi spodbudo. In ravno srčnost, spodbujanje nadarjenih v inovativnost in ustvarjalnost ter vseživljenjsko iskanje novih priložnosti so srčika zgodbe našega televizijskega oglasa,« dodaja Krajner.

Kot se za pravo regijsko kampanjo spodobi, so pri njenem snovanju sodelovale ekipe iz Ljubljane, Beograda in Skopja, oglas pa so posneli v Ljubljani z regijsko ekipo. »Z akcijo želimo spomniti vse, da bi bil naš svet veliko lepši in barvitejši, če bi drug drugemu večkrat stali ob strani in si pomagali. In novo leto je odlična priložnost, da tudi sami sledimo empatični srčnosti deklice in hvaležnosti gospoda iz oglasa,« zaključujejo snovalci oglaševalske akcije.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij, interna komunikacija, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Andrej Krajner, Manja Gradišek, Simona Mladenović, Špela Golob, Maja Jaklič in Ingrid Kozole

Regijska direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodje projekta: Špela Petač, Snežana Vučković Kalinović in Jelena Vekić

Strateški direktorji: Maja Michieli, Eleonora Gorgeva in Andrijana Nikčević Vasić

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktorji: Aleš Kočevar, Ivan Westerveen, Dejan Spirkoski in Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniški direktor spletne in videoprodukcije: Matjaž Škufca

Izvedbena oblikovalka: Jasna Vejselović

Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Bojan Jelačin (MSL Ljubljana)

Televizijski scenarij: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar in Jure Matjažič

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Igor Vuković

Fotografinja: Suzan Gabrijan

Medijska agencija: Media Publikum (Nataša Češnovar in Nika Oražem)

Trajanje akcije: december 2021–januar 2022

Glasba: True colours (izvirnik Cindy Lauper)

Priredba aranžmaja in producent: Tadej Košir

Vokal: Cherie Lucas Marjetič

Klavir: Miha Gorše

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji