NK Tolmin
Opaženo

NK Tolmin na svojih novih dresih promovira lepote Posočja

Nogometaši NK Tolmin bodo v letošnji sezoni na gostujočih tekmah igrali v novih dresih, ki so nastali v sodelovanju z Javnim zavodom Dolina Soče. Oblikoval jih je francoski oblikovalec Clément Thiery.

Kot pravijo, gre v njihovem primeru za eno od redkih sodelovanj športnih klubov in turistične organizacije v Sloveniji, ideja pa je izhajala iz barve dresov. »Primarni dresi NK Tolmin so vedno rdeče-črni, gostujoči dresi pa so bili po navadi beli. Letos smo se odločili za menjavo dresov in razmišljali, katero barvo bi uporabili za gostujoče tekme. Bela je nekako nevtralna, dolgočasna, in dejansko nima povezave ne z barvami kluba ne s samim okoljem, iz katerega prihaja klub. Zato smo se odločili, da barvo gostujočih dresov spremenimo. Izbrati smo želeli barvo z nekim pomenom in zgodbo. In prav smaragdna barva Soče je tista, ki najbolj simbolizira Tolmin in celotno soško dolino,« je za MM povedal Tadej Feregotto, direktor NK Tolmin.

Logično nadaljevanje

Ker je to tudi barva Turizma Dolina Soče, so se povezali z njimi, iz tega pa se je porodila tudi ideja o uradnem sodelovanju. »Ker je turistična strategija občine Tolmin in tudi Turizma Dolina Soče usmerjena tudi v športni turizem, se je to, da bi na dresih imeli tudi napis Dolina Soče in da bi z določenimi promocijskimi aktivnostmi kot športniki promovirali športne aktivnosti v dolini Soče, zdelo logično nadaljevanje. Ena od idej, ki žal še ni bila uresničena, je tudi ta, da bi vsi posoški klubi in športniki na gostovanjih nastopali v takšnih dresih in na takšen način promovirali športne aktivnosti v Posočju,« pravi Feregotto.

Obema udeleženima stranema, tako NK Tolmin kot tudi Turizmu Dolina Soče, to sodelovanje prinaša predvsem nekoliko več prepoznavnosti in pozornosti. Da bi opozorili na projekt, so v sodelovanju s Katarina & Andrej photography/videography posneli tudi video, ki prikazuje športne aktivnosti in naravno lepoto doline.

Plodno sodelovanje s francoskim oblikovalcem

Ko so razmišljali o novih dresih, so se sicer želeli povezati s katerim od lokalnih oblikovalcev, saj je bila njihova želja, da bi dizajn »nastal« v soški dolini. Ker pa jih je priganjal čas – nove drese so namreč želeli dobiti do začetka sezone –, se je Tadej Feregotto povezal s francoskim oblikovalcem Clémentom Thieryjem, ki ga je že prej spremljal preko družbenih omrežij. Poleg gostujočih, torej »soških« dresov v smaragdni barvi, na katerih najdemo tudi nekoliko temnejšo zeleno, ki ustvarja oz. ponazarja vzorec rečnih valov, je Thiery, ki deluje pod imenom Saintetixx, oblikoval tudi domače drese. »Z novimi dresi želimo ponosno predstavljati naš klub, pa tudi širiti zavest o naravni lepoti in bogati kulturni dediščini doline Soče. V ta namen bomo na vsaki tekmi v gosteh nasprotnim ekipam podarili tudi poseben promocijski paket, ki ga je pripravil Turizem Dolina Soče. Paket vsebuje izbrane lokalne izdelke in informativna gradiva o dolini Soče, s čimer želimo nasprotnim ekipam in njihovim navijačem približati našo regijo ter jih spodbuditi k obisku in odkrivanju lepot, ki jih ponuja,« so še povedali pri NK Tolmin.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji