
»Ni vse modro, kar se sveti« – izberite preverjeno
Telekom Slovenije znotraj platforme »Vedno na boljše« nadaljuje s kampanjo, ki razkriva iluzije in uporabnike spodbuja k premišljeni izbiri.
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: Nova komunikacija, ki so jo pripravili v sodelovanju s Pristopom, postavlja v ospredje resnične prednosti, ki jih prinašajo vrhunsko omrežje, odlična uporabniška izkušnja, preverjena kakovost in sveža akcija Naj iPhone s paketi Naj.
V novi kampanji tako prikazujejo, kaj se zgodi, ko se uporabniki prepustijo cenejši ponudbi, ki le na videz obljublja več. Zgodba s prepoznavnimi prispodobami na humoren način sporoča, da »ni vse modro, kar se sveti«. Glavni lik, Sebastian Cavazza, predstavlja enega od več kot milijon zadovoljnih uporabnikov, ki so že izbrali preverjeno. »En milijon razlogov za zaupanje pomeni en milijon izkušenj, ki potrjujejo, da kakovost na dolgi rok zmaga,« še povejo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Mojca Pogačnik, Eva Winkler, Mateja Grabar Premelč in Vid Pavlica
Izvršni kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopiska: Špela Krajnc
Umetniški direktor: Martin Rozman
Oblikovalec: Matic Petrovski
Strateginja: Katja Sever Kržič
Direktorica naročnika: Eva Šterk
Vodja projekta: Neža Šimenc
Digitalna strateginja: Mili Šprajc
Vodja produkcije: Emina Halilović
Filmska produkcija: Sloboda