Ni vse modro
Opaženo

»Ni vse modro, kar se sveti« – izberite preverjeno

Telekom Slovenije znotraj platforme »Vedno na boljše« nadaljuje s kampanjo, ki razkriva iluzije in uporabnike spodbuja k premišljeni izbiri.

Kratek opis akcije: Nova komunikacija, ki so jo pripravili v sodelovanju s Pristopom, postavlja v ospredje resnične prednosti, ki jih prinašajo vrhunsko omrežje, odlična uporabniška izkušnja, preverjena kakovost in sveža akcija Naj iPhone s paketi Naj.

V novi kampanji tako prikazujejo, kaj se zgodi, ko se uporabniki prepustijo cenejši ponudbi, ki le na videz obljublja več. Zgodba s prepoznavnimi prispodobami na humoren način sporoča, da »ni vse modro, kar se sveti«. Glavni lik, Sebastian Cavazza, predstavlja enega od več kot milijon zadovoljnih uporabnikov, ki so že izbrali preverjeno. »En milijon razlogov za zaupanje pomeni en milijon izkušenj, ki potrjujejo, da kakovost na dolgi rok zmaga,« še povejo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Mojca Pogačnik, Eva Winkler, Mateja Grabar Premelč in Vid Pavlica

Izvršni kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Špela Krajnc

Umetniški direktor: Martin Rozman

Oblikovalec: Matic Petrovski

Strateginja: Katja Sever Kržič

Direktorica naročnika: Eva Šterk

Vodja projekta: Neža Šimenc

Digitalna strateginja: Mili Šprajc

Vodja produkcije: Emina Halilović

Filmska produkcija: Sloboda

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji