medex
Opaženo

Ni pomembno samo, kaj daš nase. Pomembno je tudi, kaj daš vase.

V agenciji Internavti in podjetju Medex so zasnovali letošnjo oglaševalsko akcijo za komunikacijo izdelkov z matičnim mlečkom Gelée Royale.

Kratek opis akcije: Ko pridejo hladnejši dnevi, se toplo oblečemo, zavijemo v šale in si na glave poveznemo kape. Pogosto pa pozabimo poskrbeti za svoj imunski sistem. Na podlagi tega uvida je nastala letošnja komunikacija matičnih mlečkov Gelée Royale, ki so jo zasnovali v agenciji Internavti in podjetju Medex. Poleg klasičnih oglaševalskih gradiv so v komunikacijo dodatno toplino vnesle tudi zimske kape s čebeljim vzorcem, ki so jih ročno izdelale ljubiteljske pletilje iz različnih društev za upokojence in domov za starejše občane iz vse Slovenije. Gospe, ki so prava zakladnica znanja, so poleg ustvarjanja kap, v spletnih videoposnetkih delile nasvete, kako najbolje pripravimo svoj imunski sistem na zimo.

medex

 

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, radio, tisk, spletna komunikacija, družbena omrežja, oprema prodajnih mest

Predstavnice naročnika: Inesa Grobler, Eva Kern, Tamara Turnšek in Lučka Godnov

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Umetniški direktor: Miha Grobler

Tekstopisci: ekipi Internavtov in Medexa

Oblikovalec: Toni Buršić

Spletna strateginja: Eva Križaj

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Eva Kern

Produkcijska hiša: Perfo

Produkcija digitalnih videoposnetkov: Lumi Visuals

Medijska agencija: Media Publikum

Digitalna medijska agencija: Madwise

Glasba: glasbena knjižnica

Intervju

katarina klemenc
28. 11. 2020

Z mag. Katarino Klemenc, direktorico korporativnega komuniciranja Novartisa v Sloveniji…

snapchat
16. 11. 2020

Tako trdi Samuel Bevan, mednarodni vodja za nove trge in poslovne rešitve pri Snapchatu,…

timotej gala
14. 11. 2020

Httpool letos praznuje že dvajsetletnico delovanja in ob tej priložnosti smo se…

Naši avtorji