Ni pomembno samo, kaj daš nase. Pomembno je tudi, kaj daš vase.
V agenciji Internavti in podjetju Medex so zasnovali letošnjo oglaševalsko akcijo za komunikacijo izdelkov z matičnim mlečkom Gelée Royale.
Medex
Kratek opis akcije: Ko pridejo hladnejši dnevi, se toplo oblečemo, zavijemo v šale in si na glave poveznemo kape. Pogosto pa pozabimo poskrbeti za svoj imunski sistem. Na podlagi tega uvida je nastala letošnja komunikacija matičnih mlečkov Gelée Royale, ki so jo zasnovali v agenciji Internavti in podjetju Medex. Poleg klasičnih oglaševalskih gradiv so v komunikacijo dodatno toplino vnesle tudi zimske kape s čebeljim vzorcem, ki so jih ročno izdelale ljubiteljske pletilje iz različnih društev za upokojence in domov za starejše občane iz vse Slovenije. Gospe, ki so prava zakladnica znanja, so poleg ustvarjanja kap, v spletnih videoposnetkih delile nasvete, kako najbolje pripravimo svoj imunski sistem na zimo.
Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, radio, tisk, spletna komunikacija, družbena omrežja, oprema prodajnih mest
Predstavnice naročnika: Inesa Grobler, Eva Kern, Tamara Turnšek in Lučka Godnov
Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Umetniški direktor: Miha Grobler
Tekstopisci: ekipi Internavtov in Medexa
Oblikovalec: Toni Buršić
Spletna strateginja: Eva Križaj
Ustvarjalka digitalnih vsebin: Eva Kern
Produkcijska hiša: Perfo
Produkcija digitalnih videoposnetkov: Lumi Visuals
Medijska agencija: Media Publikum
Digitalna medijska agencija: Madwise
Glasba: glasbena knjižnica