medex
Opaženo

Ni pomembno samo, kaj daš nase. Pomembno je tudi, kaj daš vase.

V agenciji Internavti in podjetju Medex so zasnovali letošnjo oglaševalsko akcijo za komunikacijo izdelkov z matičnim mlečkom Gelée Royale.

Kratek opis akcije: Ko pridejo hladnejši dnevi, se toplo oblečemo, zavijemo v šale in si na glave poveznemo kape. Pogosto pa pozabimo poskrbeti za svoj imunski sistem. Na podlagi tega uvida je nastala letošnja komunikacija matičnih mlečkov Gelée Royale, ki so jo zasnovali v agenciji Internavti in podjetju Medex. Poleg klasičnih oglaševalskih gradiv so v komunikacijo dodatno toplino vnesle tudi zimske kape s čebeljim vzorcem, ki so jih ročno izdelale ljubiteljske pletilje iz različnih društev za upokojence in domov za starejše občane iz vse Slovenije. Gospe, ki so prava zakladnica znanja, so poleg ustvarjanja kap, v spletnih videoposnetkih delile nasvete, kako najbolje pripravimo svoj imunski sistem na zimo.

medex

 

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, radio, tisk, spletna komunikacija, družbena omrežja, oprema prodajnih mest

Predstavnice naročnika: Inesa Grobler, Eva Kern, Tamara Turnšek in Lučka Godnov

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Umetniški direktor: Miha Grobler

Tekstopisci: ekipi Internavtov in Medexa

Oblikovalec: Toni Buršić

Spletna strateginja: Eva Križaj

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Eva Kern

Produkcijska hiša: Perfo

Produkcija digitalnih videoposnetkov: Lumi Visuals

Medijska agencija: Media Publikum

Digitalna medijska agencija: Madwise

Glasba: glasbena knjižnica

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji