zz
Opaženo

Nenavadni protesti proti zavrženi hrani

Mestna občina Ljubljana (MOL) in JP VOKA SNAGA ob Evropskem tednu zmanjševanja odpadkov predstavljata kampanjo »Zabojniki dvigujejo glas proti zavrženi hrani«.

MOL je ob Evropskem tednu zmanjševanja odpadkov, ki je letos posvečen zavrženi hrani, na treh lokacijah v središču Ljubljane (Prešernov trg, Kongresni trg in osrednja ljubljanska tržnica) postavil zabojnike JP VOKA SNAGA, ki so jim dodali transparente, na katerih so zapisane protestne parole proti zavrženi hrani in tako opozarjajo na pomen pravilnega odnosa do hrane.

Akcijo je Mestna občina Ljubljana prvič predstavila pred 10 leti, zdaj pa so jo ponovno obudili z namenom, da javnost opozorijo na problematiko zavržene hrane na nekoliko drugačen način: »Z zabojniki, ki so neme priče vsakdanjih navad, vrednot in življenjskega sloga meščank in meščanov,« povedo pri MOL-u.

»Naključen zabojnik na ulici razkrije, da med odpadki pristane veliko hrane - kruh, pekovski izdelki, mlečni izdelki ter sadje in zelenjava - predvsem zato, ker porabe hrane ne načrtujemo, kupimo in pripravimo več hrane kot je potrebujemo, ostankov pa ne znamo s pridom izkoristiti. Zmanjševanje količin zavržene hrane od nas ne zahteva, da se postavimo na glavo. Z majhnimi in preprostimi spremembami bomo uživali v bolj raznolikih obrokih in ob tem še prihranili,« še zapišejo pri JP VOKA SNAGA.

z

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji