Eurospin
Opaženo

Nekomu si najlepše darilo

Eurospin in Yootree v letošnji praznični kampanji pozivata, naj umaknemo pogled z zaslonov in pozornost raje namenimo drug drugemu.

Kratek opis akcije: »V Eurospinu tudi v letošnji praznični kampanji dokazujemo svojo odgovornost do družbe, saj smo svoj oglasni prostor namenili pomembni družbeni temi. V vrvežu božično-novoletnih praznikov, ko so mize polne dobrot in daril, družbena omrežja pa polna popolnih fotografij, spodbujamo ljudi, da pogled umaknejo od zaslona, ga posvetijo osebi ob sebi, ustvarijo pristen človeški stik in tako podarijo najlepše darilo,« pravijo.

V TV-oglasu otroški svet igre, plesa in upanja trči v realnost odraslega sveta, ki je prežet z delom, mobilnimi telefoni in nenehnim bojem za našo pozornost. »A ko se med dražljaji, ki se borijo za tvojo pozornost, znajdejo tvoji otroci in bližnji, nastopi trenutek, da se ustaviš in začutiš pravi čar praznikov – pristne skupne trenutke, ki so najlepše praznično darilo,« še povejo snovalci akcije.

eurospin-bozicna5

eurospin-bozicna6

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič De Matteis in Jure Kumljanc

Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Žan Rus Fink

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Tekstopisec: Janez Trontelj

Oblikovalka: Neža Pavrič

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Producenta: Maja Rožman in Bine Bizilj

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Jure Matjažič

Avtorja glasbe: Matjaž Vlašič in Urša Vlašič

Priredba pesmi: Tamir Gostiša in Rok Jurečič

Fotograf: Jan Čermelj 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji