nedelo1
Opaženo

Nedelo. Odprite boljše strani tedna.

Ob četrt stoletja izhajanja tednika Nedelo so se v medijski hiši Delo posvetili njegovi vsebinski in oblikovni osvežitvi.

Kratek opis akcije: S komunikacijsko akcijo, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA, so ga poskušali še bolj približati izobraženim, bolj zahtevnim urbanim posameznikom v srednjih letih in družinam. Akcija je nastala ob zavedanju, da se Nedelo še vedno sooča z izzivom, da ga bralci, med katerimi prevladujejo starejši (upokojenci), dojemajo kot sedmo izdajo Dela z lahkotnejšimi vsebinami, primernimi za nedeljsko branje. »Z akcijo smo zasledovali dva cilja: prvič, pomladiti bralstvo tako, da nagovorimo segment urbanih družin; drugič, pozicionirati Nedelo kot unikaten izdelek, ki združuje verodostojnost Delove znamke z vsebinami, ki so aktualne ves teden in niso obremenjene z vsakdanjim negativizmom. S sloganom »Odprite boljše strani tedna« smo zaobjeli točno to: Nedelo je tednik, ki ga vodi pozitiven pogled na življenje,« pojasnjujejo v agenciji.

Serijo tiskanih in spletnih oglasov so zasnovali kot platformo s ključnim sporočilom, da stvari, ki jih beremo, vplivajo na to, kako mislimo in ravnamo. »Zato berimo o uspehih, zmagah, pogumu, kulturi, navdihu, priložnostih in o vseh lepih zgodbah, ki jih piše življenje,« dodajajo.

nedelo1

nedelo2

nedelo3

Elementi akcije: tiskani materiali, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, RA oglaševanje

Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak, Zorica Jese

Direktor projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalka: Nuša Willenpart

Spletna strateginja: Maša Butara

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji