nasmeskotki
Opaženo

»Nasmeškotki« delili nasmehe z osebnim posvetilom

HOFER je tokrat z Nasmeškotki zbral rekorden znesek v dobrodelne namene.

Kratek opis akcije: Tudi lanskoletne praznike je v trgovinah HOFER obarval dobrodelni piškotek Nasmeškotek. S prodajo piškotov, ki so letos prvič ponujali možnost personalizacije, so letos zbirali denar za mladostnike v stiski pod okriljem programa Botrstvo v Sloveniji. Zbrali so rekordnih 21.039 evrov, v vseh letih pa so s projektom Nasmeškotki donirali že več kot 62.000 evrov.

nasm6

nasm5

nasm4

nasm3

nasm2

nasm7

Elementi akcije: embalaža, televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje, aktivnosti na prodajnih mestih), komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z mediji

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Aljaž Pomberg, Nina Praprotnik, Polona Stanovnik, Andrej Hrovat, Eva Poljanšek in Maja Rotovnik

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač    

Direktorici projekta: Neža Kašnik (Saatchi&Saatchi) in Sandra Baran (MSL)

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Oblikovalca: Špela Drašler in Siniša Šafarić

Digitalna produkcija: Matjaž Škufca in Siniša Šafarić

Odnosi z mediji: Marta Namačinski (MSL)

Komunikacija na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Medijska taktika in zakup: Starcom

Trajanje akcije: november in december 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji