mercator kviz
Opaženo

Največji spletni kviz do zdaj: Sosed vedno ve

V Mercatorju verjamejo, da je povezanost sestavina vsake dobre skupnosti, zato so v maju, mesecu sosedov, vse Slovence povabili na največji spletni sosedski kviz!

Kratek opis akcije: Kot pravijo, to ni običajen kviz, je skupinska spletna zabava. Posebno pa je tudi nagrajevanje, saj poleg običajnih nagrad tekmovalci osvojijo tudi edinstveno nagrado – sredstva za uresničitev trajnostnega projekta v njihovem lokalnem okolju.

V sodelovanju z agencijo Herman & partnerji so zasnovali tudi podobo in komunikacijo, ob kateri smo se za trenutek vprašali: »Ali smo v Sloveniji dobili svoj, inovativen televizijski kviz format?« Ja in ne. To ni televizijski kviz, saj bo potekal na spletu. Gre pa za inovativen, Mercatorju lasten video format, ki nas bo morda kasneje tudi redno razveseljeval v M soseski.

Prvi del kviza je že mimo, a zabave še ni konec. V finalnem obračunu v soboto, 29. maja 2021, na www.msoseska.tv, bomo ponovno ugibali, hiteli in znali. Takrat se bo 12 regijskih prvakov spopadlo za naziv najboljših sosedov ter nagrado v vrednosti 1.000 evrov in še dodatnih 3.000 evrov sredstev za uresničitev trajnostne spremembe.

Na kvizu bodo lahko sodelovali tudi gledalci, ki bodo vzporedno odgovarjali na svoja vprašanja in se borili za darilne kartice iz nagradnega sklada v višini 1.000 evrov.

mercator kviz

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, spletni kviz

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Kristina Gregorc, Urška Kovačič, Tina Bajde in Romana Preložnik

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Rok Artiček

Direktorica projekta: Nina Huremovič

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalki: Daša Žerovnik in Mateja Omerzel

Digitalna stratega: Nina Tanhofer in Mark Mavretič

Animacija: GRTA Studio

Produkcija: Dobre zgodbe

Glasba: Jan Plestenjak

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji