pair
Opaženo

Največji marketinški flop tedna: Pakistan Air

Pakistanski letalski prevoznik je z oglasom, v katerem je njihovo letalo letelo proti Eifflovemu stolpu, razjezil svetovno javnost in požel številne kritike.

Oglas je bil namenjen promociji ponovnih letov družbe Pakistan International Airlines v francosko prestolnico in je vključeval napis »Pariz, danes prihajamo«.

Uporabniki družbenih omrežij so takoj opazili, da oglas spominja na teroristični napad v ZDA 11. septembra 2001.

»Je to oglas ali grožnja?« so se spraševali uporabniki na platformi X in pozvali podjetje, naj

»odpustijo svojega vodjo marketinga«. 

Od objave prejšnji teden je bila slika na portalu X prikazana več kot 21-milijonkrat in je sprožila številne odzive. Pakistanska televizija Geo News je poročala, da je predsednik vlade Shehbaz Sharif že odredil preiskavo zadeve, oglas pa je strogo obsodil tudi namestnik predsednika vlade Ishaq Dar. 

Pakistanska letalska družba incidenta kljub pozivom medijev še ni komentirala.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji