pinkpanda
Opaženo

Največja aktivacija vplivnežev pri nas

Pink Panda, v Sloveniji bolje poznana pod imenom Ličila.si, je v sodelovanju z agencijo Epidemic izvedla doslej največjo aktivacijo vplivnežev pri nas.

Kratek opis akcije: Pink Panda je eden od največjih mednarodno prepoznavnih spletnih ponudnikov ličil, ki je aktiven na devetih evropskih trgih. Pred časom so vse trge dobesedno preplavili z rožnatimi odtenki, v aktivaciji pa je sodelovalo 600 nano- in mikrovplivnežev z Instagrama. Skupno so s svojo publiko delili več kot 5000 unikatnih vsebin, ki so vključevale vodiče za ličenje ter trike in raznovrstne nasvete iz sveta ličil. »Pridobljena baza vsebin je Pink Pandi omogočila nadaljnjo uporabo v okviru grajenja lokalnih profilov družbenih omrežij znamke, oglaševanje in grajenje 'roza skupnosti' ljubiteljev ličenja. V okviru enomesečnega obdobja je Epidemic skupaj s Pink Pando in vključenimi sodelujočimi občutno povečal prepoznavnost znamke, dosegel 23 milijonov vtisov in tako razširil glas o promocijskih ugodnostih, kar se je uspešno odrazilo tudi v obisku in povečanju prodaje v spletni trgovini Pink Panda,« navajajo snovalci aktivacije.

 pinkpanda1

pinkpanda2

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih                 

Predstavnik naročnika: Blaž Hvala   

Vodji projekta v agenciji: Anamarija Dolenc in Alja Roškar

Komunikacija z vplivneži: Valerio Meola, Teja Vrščaj, Jona Andraschke, Karla Salamon, Julija Ovsec in Ermira Karavidaj

Strateška direktorica: Nika Kristina Butina

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji