pinkpanda
Opaženo

Največja aktivacija vplivnežev pri nas

Pink Panda, v Sloveniji bolje poznana pod imenom Ličila.si, je v sodelovanju z agencijo Epidemic izvedla doslej največjo aktivacijo vplivnežev pri nas.

Kratek opis akcije: Pink Panda je eden od največjih mednarodno prepoznavnih spletnih ponudnikov ličil, ki je aktiven na devetih evropskih trgih. Pred časom so vse trge dobesedno preplavili z rožnatimi odtenki, v aktivaciji pa je sodelovalo 600 nano- in mikrovplivnežev z Instagrama. Skupno so s svojo publiko delili več kot 5000 unikatnih vsebin, ki so vključevale vodiče za ličenje ter trike in raznovrstne nasvete iz sveta ličil. »Pridobljena baza vsebin je Pink Pandi omogočila nadaljnjo uporabo v okviru grajenja lokalnih profilov družbenih omrežij znamke, oglaševanje in grajenje 'roza skupnosti' ljubiteljev ličenja. V okviru enomesečnega obdobja je Epidemic skupaj s Pink Pando in vključenimi sodelujočimi občutno povečal prepoznavnost znamke, dosegel 23 milijonov vtisov in tako razširil glas o promocijskih ugodnostih, kar se je uspešno odrazilo tudi v obisku in povečanju prodaje v spletni trgovini Pink Panda,« navajajo snovalci aktivacije.

 pinkpanda1

pinkpanda2

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih                 

Predstavnik naročnika: Blaž Hvala   

Vodji projekta v agenciji: Anamarija Dolenc in Alja Roškar

Komunikacija z vplivneži: Valerio Meola, Teja Vrščaj, Jona Andraschke, Karla Salamon, Julija Ovsec in Ermira Karavidaj

Strateška direktorica: Nika Kristina Butina

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji