a1 senior
Opaženo

Najboljši paket za najlepša leta

V agenciji SHIFT so za A1 Slovenija ustvarili oglaševalsko akcijo za starejše uporabnike, ki znajo ceniti dobre stvari in tudi dobre mobilne pakete.

Kratek opis akcije: »V ponedeljek na banko in na pošto, v torek na Slavnik, v sredo na Bled, v četrtek na kavo in po 'špežo' v Trst, v petek štruklji na Kofcah, potem pa je tu že vikend! Hja, če kdo ve, kako se živi, so to vsi tisti, ki so že v najlepših letih,« pravijo snovalci akcije. Kot dodajajo, si medtem ko nekateri že odštevajo leta in mesece do upokojitve, sami čakanje na najlepša leta zapolnijo z ustvarjanjem oglaševalskih akcij: »Najnovejša med njimi predstavlja Najboljši mobilni paket za najlepša leta, ki ga lahko upokojenci pri A1 sklenejo za le 7,99 evra na mesec. To pa je krasno kot Provansa v septembru.«

a1 senior

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, splet, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Irena Čotar, Nina Šiler in Mojca Goršič

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Kaja Elsner in Maj Kelenc

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Direktorica projekta: Amadea Šoln

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: 001

Fotograf: Jani Ugrin

Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji