a1 senior
Opaženo

Najboljši paket za najlepša leta

V agenciji SHIFT so za A1 Slovenija ustvarili oglaševalsko akcijo za starejše uporabnike, ki znajo ceniti dobre stvari in tudi dobre mobilne pakete.

Kratek opis akcije: »V ponedeljek na banko in na pošto, v torek na Slavnik, v sredo na Bled, v četrtek na kavo in po 'špežo' v Trst, v petek štruklji na Kofcah, potem pa je tu že vikend! Hja, če kdo ve, kako se živi, so to vsi tisti, ki so že v najlepših letih,« pravijo snovalci akcije. Kot dodajajo, si medtem ko nekateri že odštevajo leta in mesece do upokojitve, sami čakanje na najlepša leta zapolnijo z ustvarjanjem oglaševalskih akcij: »Najnovejša med njimi predstavlja Najboljši mobilni paket za najlepša leta, ki ga lahko upokojenci pri A1 sklenejo za le 7,99 evra na mesec. To pa je krasno kot Provansa v septembru.«

a1 senior

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, splet, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Irena Čotar, Nina Šiler in Mojca Goršič

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Kaja Elsner in Maj Kelenc

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Direktorica projekta: Amadea Šoln

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: 001

Fotograf: Jani Ugrin

Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Intervju

bergant
03. 06. 2023

Pred nami so razburljivi časi, je prepričan Andrej Bergant, vodja raziskav in razvoja na…

UI lahko postane pomočnik v podjetju ali pa pomočnik vsakemu posamezniku. Ena od veščin, ki jo bomo morali razviti, je uporaba UI.

medeja
27. 05. 2023

Medeja Kraševec je ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk. Pogovarjali smo…

Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim…

n
22. 05. 2023

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32…

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja…

Naši avtorji