moje znamke mercator
Opaženo

Najboljše nas povezuje

Mercator se v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji predstavlja z oglaševalsko akcijo, ki poudarja pomen sodelovanja in dolgotrajnih partnerskih povezav v času koronakrize.

Kratek opis akcije: »Iskrena partnerstva obrodijo le najboljše,« je osnovna misel nove Mercatorjeve oglaševalske akcije v okviru programa Moje znamke. V njej poudarjajo, da težki časi od nas zahtevajo skupna prizadevanja in kolektivni trud, kajti skupaj lahko naredimo več. V prvi vrsti gre za odo slovenskim proizvajalcem in dobaviteljem, ki (tako kot Mercator) igrajo pomembno vlogo pri preskrbi domačega prebivalstva. Poleg tega pozivajo kupca, naj poseže po slovenskih izdelkih in blagovnih znamkah.

»Dober sosed se izkaže v težkih časih, zato stojimo ob strani največjim slovenskim proizvajalcem, podjetjem in dobaviteljem, ki v naše domove že vrsto let prinašajo najboljše okuse. Zdaj je čas, da se zanesemo drug na drugega, na domače. Bolj kot kdaj koli prej je prav danes naše skupno prizadevanje in sodelovanje ključnega pomena, ker le skupni trud obrodi najboljše,« pravijo v Mercatorju.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Viktorija Radojević Mavrič

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Rok Artiček

Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Video: Urban Potočnik

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji