najboljse doma
Opaženo

Najboljše imamo doma

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter slovenski pridelovalci in predelovalci sadja v sodelovanju z agencijama Publicis in Pristop predstavljajo novo promocijsko akcijo s sloganom »Najboljše imamo doma«.

Kratek opis akcije: Z akcijo osveščajo potrošnike, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne skozi vse leto, in izjemne lokalne pridelovalce, ki jim je mar, da je naše sadje okusno in sočno.

Kampanja je sestavljena iz splošnih komunikacijskih sporočil o prednostih uživanja sadja in tistih, ki so povezana s sadjem, ki je označeno z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«. S sporočili o domači, sveži in sezonski ponudbi se dotika tudi trajnostnega razvoja (krajše prevozne poti, obiranje v optimalni zrelosti, krajši čas skladiščenja od trenutka obiranja do potrošnika). Usmerjena je še na spodbujanje sezonske ponudbe lokalnega sadja in različnih izdelkov iz sadja s ciljem krepitve samooskrbe s sezonskim sadjem v Sloveniji.

sadje1

sadje2sadje3

sadje4

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, svetlobne oglasne vitrine, spletni oglasi

Predstavniki naročnika: Ana Le Marechal Kolar, Tomaž Džuban in Adrijana Bezeljak

Direktorja projekta: Peter Došen (Publicis) in Žiga Gliha (Pristop)

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Vehovec (Pristop)

Kreativni direktor: Toni Tomašek (Publicis)

Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli (Publicis)

Umetniški direktor: Matt Penko (Publicis)

Tekstopisca: Marko Senegačnik (Publicis) in Žan Žveplan (Pristop)

Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Matic Klemen (Pristop)

Vodja produkcije v agenciji: Emina Halilović (Pristop)

Fotograf: Matic Kremžar

Režiser: Mark Pirc

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od jeseni 2020 do konca leta 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji