slo planica
Opaženo

Najbolj slovenska Planica

Ljubljanske mlekarne so v sodelovanju z agencijo Internavti zasnovale novo oglaševalsko akcijo za družinski sladoled številka 1 v Sloveniji: Planico.

Kratek opis akcije: »Planica je izdelana iz 100-odstotno slovenskega mleka, je pa tudi značilna spremljevalka nedeljskih kosil. A kako narediti nekaj tako tipično slovenskega, še bolj po okusu Slovencev? S pomočjo nečesa, česar nihče ne mara: statistike,« pravijo snovalci akcije, ki so Slovence vprašali, kateri je njihov najljubši okus Planice – jagoda, vanilja, ali čokolada? Na podlagi rezultatov so razvili nov izdelek: najbolj slovensko Planico. Planico, ki je statistično dokazano najbolj po okusu Slovencev. Sodeč po glasovih, so idealne mere za Planico 36 –23 –41 oziroma 36 % vanilje, 23 % jagode in 41% čokolade.

sloplanica

Elementi akcije: spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Matevž Zver in Tina Kumelj

Direktorica projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Oblikovalec: Nejc Romih

Produkcijska hiša: Lilt

Animator: Miha Grošelj

Medijska agencija: Zenith Media

Trajanje akcije: od 8. junija 2022 do razprodaje zalog

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji