slo planica
Opaženo

Najbolj slovenska Planica

Ljubljanske mlekarne so v sodelovanju z agencijo Internavti zasnovale novo oglaševalsko akcijo za družinski sladoled številka 1 v Sloveniji: Planico.

Kratek opis akcije: »Planica je izdelana iz 100-odstotno slovenskega mleka, je pa tudi značilna spremljevalka nedeljskih kosil. A kako narediti nekaj tako tipično slovenskega, še bolj po okusu Slovencev? S pomočjo nečesa, česar nihče ne mara: statistike,« pravijo snovalci akcije, ki so Slovence vprašali, kateri je njihov najljubši okus Planice – jagoda, vanilja, ali čokolada? Na podlagi rezultatov so razvili nov izdelek: najbolj slovensko Planico. Planico, ki je statistično dokazano najbolj po okusu Slovencev. Sodeč po glasovih, so idealne mere za Planico 36 –23 –41 oziroma 36 % vanilje, 23 % jagode in 41% čokolade.

sloplanica

Elementi akcije: spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Matevž Zver in Tina Kumelj

Direktorica projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Oblikovalec: Nejc Romih

Produkcijska hiša: Lilt

Animator: Miha Grošelj

Medijska agencija: Zenith Media

Trajanje akcije: od 8. junija 2022 do razprodaje zalog

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji