eurospinbozic
Opaženo

Naj se vam smeji od dobrega

Agencija SHIFT je skupaj z Eurospinom ustvarila božično oglaševalsko akcijo, ki v ospredju prepleta nostalgijo praznikov in radost družine ob božični mizi.

Kratek opis akcije: Nosilno sporočilo oglaševalske akcije je misel: Prazniki so čas, ko se spomnimo, kaj nam je res vredno in kaj nosimo v srcu za vedno. So tudi čas, ko vse zadiši in je dom poln nam ljubih ljudi. To idejo Eurospin in agencija SHIFT sporočata v televizijskem oglasu s pomočjo zgodbe o božičnih okraskih, ki jih v družini čuvamo kot dragocene drobce božičnih spominov skozi čas. Video del komunikacije in radijsko oglaševanje temeljita predvsem na čustvih, v tiskanih medijih, na spletu in prodajnih mestih pa dobi glavno besedo odlična hrana, ki ima v decembrskem času glavno vlogo pri skoraj vseh druženjih. 

V decembrskem času je Eurospin nadgradil tudi svoj pozicijski stavek Pametni nakup v Praznični nakup. Celotno oglaševalsko akcijo poveže voščilo: »Naj se vam smeji od dobrega. Od dobre družbe in dobrot na mizi ter od  hvaležnosti za vsak trenutek, ki ga imamo s svojimi najdražjimi.« 

eurospin bozic

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži 

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič De Matteis

Kreativna direktorica: Ana Ivandić 

Tekstopiske: Nina Vidrih, Kaja Elsner in Ana Ivandić  

Oblikovalca: Lucija Pale in Aleš Salokar 

Direktorica projektov: Amadea Šoln 

Vodja projekta: Abra Nikitenko 

Asistentka vodje projekta: Nina Miketič 

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič  

Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip 

Filmska produkcija: Idejalisti 

Režiser: Jure Matjažič 

Direktor fotografije: Dominik Istenič 

Postprodukcija: Idejalisti 

Zvočna obdelava: Dušan Jakić & Kreativist

Medijska agencija: Medialog 

Vodenje medijskih projektov: Tamara Slapar in Jure Kumljanc 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji