invalidi
Opaženo

Naj invalidi postanejo polnopravni člani družbe

V teh dneh aktivno poteka vseslovenska akcija ozaveščanja o socialnem vključevanju invalidov.

V okviru akcije je fotograf Primož Lavre v sodelovanju z Nacionalnim svetom invalidskih organizacij Slovenije (NSIOS) pripravil fotografsko razstavo z naslovom Nič drugačno življenje. Pred objektiv je povabil 25 ljudi z različnimi oviranostmi. Z razstavo želi NSIOS javnosti predstavljati raznolike zgodbe invalidov, ki podirajo tabuje in uspešno izkoriščajo svoje danosti, znova pa bo na ogled od 5. do 25. maja v nakupovalnem središču Citypark v Ljubljani.

V okviru akcije, ki spodbuja, da bi invalide obravnavali kot polnopravne člane družbe, so posneli tudi nekaj televizijskih oglasov. Za organizacijo so poskrbeli v Kreativni bazi, ki skrbi za komunikacijsko kampanjo, pred kamere pa so stopili prepoznavni obrazi, ki jih bomo lahko opazili tudi na avtobusih in velikih oglasnih plakatih. Med njimi so Tomi Jakša, Špela Sanabor, Tjaša M. Kos in Nik Sejdiji, ki jih v Kreativni bazi opišejo kot edinstvene posameznike z različnimi oviranostmi. »Njihove zgodbe nas opomnijo, da invalidi niso tisti, ki pomoč iščejo, temveč tisti, ki jo vsak dan ponujajo, s svojo močjo, znanjem in srčnostjo premikajo meje in navdihujejo. Dokler bomo invalidnost dojemali kot oviranost, bomo kot skupnost izgubljali – čas je, da spremenimo pogled in skupaj soustvarjamo vključujočo družbo,« še dodajajo.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji