motorola
Opaženo

Motorolin »carte blanche« digitalnim umetnikom

Telekomunikacijsko podjetje Motorola očitno zaupa mnenju in ustvarjalnosti digitalnih umetnikov. Zopet so se prepustili njihovem videnju podjetja ter ga vključili v novo poletno tržno-komunikacijsko akcijo.

Motorola se je s pomočjo agencije Heaven že lanskega oktobra obkrožila z digitalnimi umetniki, da bi izrazili njihovo videnje podjetja in grafično podobo. Tudi pri aktualni tržno-komunikacijski akciji so jim prepustili popolno svobodo pri delu, ko jih je zanimalo, kako umetniki vidijo Motorolin logotip in nov slogan »T'as le M. (Imaš M).«

Za poletno akcijo je Motorola dala »carte blanche« trem nadarjenim oblikovalcem - Alexandru Avramu, Fanny Rollot in Vincentu Viriotu, katerih naloga je bila preučiti ikonični logotip v obliki netopirjevih kril in ga postaviti v poletni kontekst. Vsak od umetnikov je M dojel na svojevrsten način in tako podal lastno interpretacijo črke M, rezultat pa je barvit, zanimiv, sodoben in dinamičen. V kratkem filmu, ki je del akcije, vidimo napihljive balone, zmaje in celo dežnike v obliki črke M. Animacije je z zvokom opremil glasbenik Santo.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji