moje lasko
Opaženo

Moje Laško

STIK, Center za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško, je pripravil celostno komunikacijsko akcijo z naslovom Moje Laško (My Laško).

Kratek opis akcije: Z akcijo želijo povečati prepoznavnost turistične destinacije, podpreti zagon turistične dejavnosti po koncu pandemije ter v Laško povabiti čim več turistov – tako domačih kot tudi tujih. S svojim delom akcije Laško kot turistična destinacija podpira tudi nacionalno akcijo Slovenske turistične organizacije »Zdaj je čas. Moja Slovenija.«

Temelj komuniciranja je pristajalna spletna stran s številnimi razlogi za obisk Laškega. Povabilo, naj Laško zdaj res postane »moje, tvoje, naše« – seveda ob upoštevanju vseh ukrepov za varovanje zdravja – nadgrajuje sporočila, ki so bila že doslej temelj komuniciranja destinacije Laško. Akcijo dopolnjujejo predstavitveni video v slovenskem in angleškem jeziku, videopovabilo ambasadorja destinacije Marka Pavčnika, priznanega kuharskega mojstra, predstavitveni katalog destinacije v štirih jezikovnih različicah ter predstavitev ponudnikov doživetij – Odprta vrata Laškega.

»Poleg ključnih razlogov za obisk Laškega kot destinacije termalnih voda, piva, medu in zelišč, akcija izpostavlja gostoljubnost prebivalcev Laškega. S srečanjem z njimi iz oči v oči, ob odkrivanju domačih, zelenih, pristnih in zdravih doživetij, lahko vsak obiskovalec v sebi odkrije pravega Laščana,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: pristajalna stran, videooglas, videoportreti, digitalni oglasi, spletno oglaševanje, tiskani mediji

Predstavnica naročnika in avtorja ter kreativna direktorica: Tina Belej

Vodji projekta: Metka Mavri in Sabina Seme

Oblikovalka: Urška Žibret

Tekstopiska: Ines Drame

Snemalci: Produkcija Fotonist, Rok Deželak in Igor Pečoler

Produkcija, postprodukcija in montaža videovsebin: Rok Frešer

Pripovedovalca: Fedja Juvan in Michael Manske

Trajanje akcije: od 24. maja 2020

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji