bosch influencer
Opaženo

#mojbosch Influencer 2020

Podjetje BSH Hišni aparati in agencija Escapebox z oglaševalsko akcijo #mojbosch 2020 nadaljujeta uspešno zgodbo iz lanskega leta, ko so preizkusili moč in doseg mikrovplivnežev v Sloveniji.

Kratek opis akcije: »Na 200 prostih mest v oglaševalski akciji #mojbosch 2019 se je v tridesetih dneh prijavilo skoraj 800 oseb. Izbranih dvesto je v dvomesečno uporabo prejelo Bosch aparate, s katerimi so pripravljali jedi, svoje kuharske kreacije pa so objavljali na družbenih omrežjih s ključnikom #mojbosch. Od aprila 2019 do januarja 2020 smo tako na Instagramu in Facebooku zabeležili več kot 4000 uporab ključnika #mojbosch. Objave so na Instagramu dosegle kar 201.968 všečkov in 14.418 komentarjev. Dosegli smo 246.728 slovenskih uporabnikov Instagrama, ti pa so objave z oznako #mojbosch videli 4.789.560-krat,« so povedali za MM. Lani so sodelovali s trgovcem Big Bang, akcijo pa letos nadaljujejo s še več trgovci v Sloveniji (med njimi sta Merkur in Mimovrste), v dogovoru pa je tudi širitev akcije na tuje trge. Dodali so ji tudi elemente igrifikacije in jo razširili na vse domače junake v kuharskih predpasnikih.

Akcija z uporabniško ustvarjenimi vsebinami tako sloni na treh vsebinskih sklopih, ki jih podpirajo celovito komuniciranje na družbenih omrežjih, vsebinski marketing in digitalni medijski zakup. V sklopu akcije so z namenom vključevanja in izobraževanja uporabnikov razvili tudi kulinarični kviz, ki ga je že po prvih dveh tednih uporabilo kar 78 % vseh obiskovalcev spletne strani.

#mojbosch 2020 osrednjo vlogo namenja vsebini, komuniciranju z mikrovplivneži in lanskoletni zmagovalki Urški Jerman (@cakeoclockurska), ki bo ob koncu leta izbrala tudi svojega #mojbosch naslednika.

bosch1

bosch2

bosch3

bosch4

Elementi akcije: natečaj uporabniško ustvarjenih vsebin z elementi igrifikacije na Instagramu in Facebooku, pristajalna stran www.mojbosch.si, vsebinski marketing, spletno oglaševanje, izpostavitve na prodajnih mestih in fizični dogodki

Predstavniki naročnika: Maruša Miklavčič, Miha Truden, Igor Matičič in Ksenija Habjan

Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Lucija Šuštar

Kreativni direktor: Blaž Pregelj

Umetniška direktorica in oblikovalka: Polona Zaletelj

Medijska agencija: BidBid

Trajanje akcije: od junija 2020 do januarja 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji