mladi
Opaženo

Mladi za zgled odgovorne vožnje

Glavno sporočilo že pete sezone pobude Heroji furajo v pižamah, je, da mladi niso več odgovorni za največ prometnih nesreč pod vplivom alkohola.

Kratek opis akcije: Na začetku pobude pred petimi leti so z akcijo ciljali predvsem na mlade neodgovorne voznike, tokrat pa v luči statistike komunikacijo usmerjajo k starejšim. Pri mladih voznikih med 15. in 24. letom starosti namreč od leta 2010 zaznavajo velik napredek, saj niso več v vrhu med povzročitelji prometnih nesreč pod vplivom alkohola v Sloveniji. To neslavno prvo mesto so prevzeli vozniki v starostni skupini od 25. do 54. leta, največ povzročiteljev prometnih nesreč pod vplivom alkohola pa je starih med 35 in 44 let.

Zato letos predajajo besedo mladim in jih postavljajo za zgled varne in odgovorne vožnje. V akciji so se jim pridružili znani mladi obrazi – igralka Mila Peršin, pevec Bojan Cvjetićanin in raper Vazz, ki starejšim nastavljajo ogledalo in jih nagovarjajo z zamenjanimi vlogami.

Letos pa so akcijo razširili tudi s herojskimi vau’čerji, posebno digitalno obljubo, s katero se zavežeš, da boš svoje najbližje vedno prišel iskat, ko te bodo potrebovali. Tudi sredi noči in v pižami. »Z vau’čerji želimo preseči vljudnostne fraze 'naslednjič me pa pokliči' in aktivno spodbujati, da bi vsi svoj 'vau' večer končali z varnim prevozom domov in ne v prometni nesreči,« pravijo snovalci akcije. David Razboršek, direktor Zavoda VOZIM, pa dodaja: »S herojskimi vau'čerji želimo preplaviti splet in posledično vplivati na izboljšanje prometne varnosti. Vsi si želimo, da bi naš najbližji prišel varno domov, kar mu s herojskim vau'čerjem za večer s srečnim koncem lahko podarimo.«

Tudi vi lahko ustvarite svoj herojski vau'čer na www.heroji.si in ga podarite najbližjim.

MLADI1

MLADI2

MLADI3

MLADI4

Elementi akcije: zunanje, televizijsko in tiskano oglaševanje, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, komunikacija z mediji

Predstavniki naročnika: David Razboršek, Anja Zagomilšek, Nino Batagelj in Maruša Samobor Gerl

Vodja projekta: Živa Kolar

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisca: Medeja Kraševec in Tomaž Radšel

Digitalni strateg: Jan Omahen

Oblikovalec: Jan Mohorič

Odnosi z mediji: Patricija Premrov

Video produkcija: Rok Frešer

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji