ni panike
Opaženo

Mladi

V agenciji Futura DDB so za Vzajemno zasnovali akcijo, v kateri svetujejo mladim, kako se soočiti z določenimi težavami, ki jih prinese izguba statusa študenta.

Kratek opis akcije: »Kaj mlade najbolj zaboli, ko izgubijo status študenta? To, da izgubijo študentske bone. Kosilo v restavraciji se jim tako z danes na jutri podraži s štirih na približno osem evrov, ko brskajo za recepti, pa ti vsebujejo sestavine, kot so zvezdasti janež, sumak in samorogove solze,« pravijo v Vzajemni. Zato so se kot prva izbira mladih pri dopolnilnem zavarovanju, ki ga potrebujejo v trenutku, ko izgubijo status, odločili, da jim pomagajo na način, ki je po okusu mlade generacije.

S pomočjo chefa Žige Gabrovca so predstavili enostavne in ugodne recepte, ki lahko popolnoma nadomestijo izpad študentskih bonov. Obenem so mlade naučili osnov kuhanja s pomočjo interaktivnih zgodb na Instagramu in drugih naprednih formatov. »Rezultat? Presegli smo vse načrtovane medijske parametre, število interakcij z znamko v ciljni skupini in frekvenca uporabnikov sta bila visoko nad pričakovanji, kar je zakuhalo spodbudne prodajne rezultate,« so zadovoljni.

vzajemna žiga

Elementi akcije: video posnetki na YouTubu, Instagramu in Facebooku, spletno oglaševanje, vsebinski marketing, nagradna igra, plakati, spletno mesto

Predstavnika naročnika: Klemen Daneu in Barbara Kurevija

Direktor projekta v agenciji: Gregor Firbas

Vodja projekta: Nejc Jančar

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Tekstopiska: Eva Stopar

Umetniška direktorica: Aleksandra Švigelj

Produkcijska hiša: Lilt

Medijska agencija: Media Publikum

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji