jm
Opaženo

MGML brez cenzure: Odkrijmo umetnost, razkrijmo lepoto!

V Muzeju in galerijah mesta Ljubljane so po mednarodnem incidentu, v katerem so slavnega Michelangela obtožili pornografije, v sodelovanju s Pristopom in Renderspaceom ustvarili komunikacijsko akcijo, podprto z razstavo.

Konec marca so mediji poročali o ravnateljici šole na Floridi, ki je morala odstopiti, ker so pri pouku šestošolcem pokazali Michelangelov kip Davida. Eden od staršev se je namreč pritožil, da so bili otroci izpostavljeni pornografiji. Odstopu ravnateljice je sledil tvit firenške galerije, v kateri stoji David (Gallerie dell'Accademia), s povabilom staršem in učencem iz Tallahasseeja na Floridi, naj si slavni kip pridejo ogledat v živo. Medijski pomp okoli incidenta se danes kaže v povečanem obisku in zanimanju za Michelangelov kip.

MGML: Razstava treh aktov

Izvorni dogodek, poročanje medijev in odziv kolegov iz Firenc so zaposlene v Mestnem muzeju spodbudili, da so pripravili priložnostno razstavo treh aktov iz muzejske zbirke Mestnega muzeja Ljubljana in jih prvič predstavili javnosti. »Muzejske obiskovalce vseh starosti prepuščamo univerzalni moči umetnosti, kakršna koli zaskrbljenost (katere koli avtoritete) je povsem odveč. Ogled razstave v Mestnem muzeju Ljubljana je brezplačen,« zapišejo v MGML.

Komunikacijska akcija

Razstavo spremlja digitalna komunikacijska akcija, ki so jo pripravili v agencijah Pristop in Renderspace. Ustvarili so digitalni oglas s pomočjo 3D-animacijo, v kateri je dodatno umeščena tkanina, ki pada in odkriva umetniško delo. S to sugestijo so poudarili pomen necenzurirane umetnosti. Komunikacijska akcija je vidna na družbenih omrežjih in digitalnih oglasnih površinah Europlakata.

Vodja projekta s strani naročnika je Nejc Kovačič, art direktor je Matija Kocbek iz Pristopa, kreativno vodenje je prevzela Julija Somrak iz Renderspacea, kreativno rešitev je oblikoval Martin Rozman iz D' Agency, tekstopisec pri projektu pa je bil Gašper Potočnik (Renderspace). Odnose z javnostmi vodi Urša Karer iz MGML.

jj

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji