zz
Opaženo

Mestni plakati »za pojest'«

TAM-TAM je v sodelovanju z Intersnackom pripravil kampanjo, ki ni le paša za oči, ampak tudi za brbončice, saj so na plakate prilepili pakete oreščkov.

V okviru kampanje »ü za ültje, ü za üreščke« si mimoidoči lahko brezplačno postrežejo z oreščki neposredno z mestne plakatne površine. TAM-TAM je s tem pokazal, da so mestni plakati živahen del urbane izkušnje. Ideja, ki so jo razvili skupaj z naročnikom, je po besedah predstavnikov TAM-TAM preprosta: »Če ljudje pogosto uživajo oreščke na poti, zakaj jih ne bi nagovorili prav tam – na ulici?«

Z vizualno podobo in humornim nagovorom, ki izkorišča »ü« iz imena ültje, je cilj kampanje tudi povabiti mimoidoče preko QR-kode k sodelovanju v nagradni igri.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji