emporium
Opaženo

Mesec italijanske mode v Emporiumu

18. maja 2021 se je s spletno modno revijo začel Mesec italijanske mode, ki poteka v trgovinah Emporium in Galerija Emporium ter na Emporium.si.

Kratek opis akcije: Podjetje Magistrat International, ki upravlja omenjene trgovine, je v sodelovanju z italijanskim ministrstvom za zunanje zadeve in Italian Trade Agency organiziral Mesec italijanske mode. »S tem smo se želeli pokloniti modnim in elegantnim ženskam, ki s svojo drznostjo, modnim zanosom in omikanostjo postavljajo slovenski svet mode ob bok svetovnim prestolnicam Milanu, Parizu, New Yorku in Londonu,« pravijo.

Zasnovali so vsekanalno oglaševalsko akcijo, ki bo potekala do 17. junija 2021. V njej preko klasičnih in digitalnih kanalov nagovarjajo modne zanesenjake in jih vabijo, da obiščejo spletno trgovino Emporium.si ter trgovini Emporium v BTC-ju in Galerijo Emporium. Spletni del akcije, ki jo upravlja agencija W3B, je zaradi prilagodljivosti spletnih platform razdeljen na štiri glavne dele – faza zavedanja (awareness), ki poteka ves čas, in treh taktičnih kampanj, ki ciljno in produktno nagovarjajo porabnike v posameznih časovnih intervalih Meseca italijanske mode. Koncept oglaševalske akcije in vizualne rešitve so pripravili v agenciji Herman & partnerji.

emporium1

emporium2

emporium3

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje, modna revija, dogodki v trgovinah

Predstavnici naročnika: Katja Kostelec in Nina Vipotnik

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Direktorica projektov: Glorija Petek

Produkcija: Thenvision

Producent: Den Baruca

Umetniška direktorja: Den Baruca in David Fartek

Direktor fotografije: Dražen Štader

Fotografinja: Mimi Antolovič

Digitalni strateg v agenciji: Denis Jakin (W3B)

Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Maja Šorli Jakin (W3B)

Oblikovalki: Ivana Turk in Eva Šarec (W3B)

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji