emporium
Opaženo

Mesec italijanske mode v Emporiumu

18. maja 2021 se je s spletno modno revijo začel Mesec italijanske mode, ki poteka v trgovinah Emporium in Galerija Emporium ter na Emporium.si.

Kratek opis akcije: Podjetje Magistrat International, ki upravlja omenjene trgovine, je v sodelovanju z italijanskim ministrstvom za zunanje zadeve in Italian Trade Agency organiziral Mesec italijanske mode. »S tem smo se želeli pokloniti modnim in elegantnim ženskam, ki s svojo drznostjo, modnim zanosom in omikanostjo postavljajo slovenski svet mode ob bok svetovnim prestolnicam Milanu, Parizu, New Yorku in Londonu,« pravijo.

Zasnovali so vsekanalno oglaševalsko akcijo, ki bo potekala do 17. junija 2021. V njej preko klasičnih in digitalnih kanalov nagovarjajo modne zanesenjake in jih vabijo, da obiščejo spletno trgovino Emporium.si ter trgovini Emporium v BTC-ju in Galerijo Emporium. Spletni del akcije, ki jo upravlja agencija W3B, je zaradi prilagodljivosti spletnih platform razdeljen na štiri glavne dele – faza zavedanja (awareness), ki poteka ves čas, in treh taktičnih kampanj, ki ciljno in produktno nagovarjajo porabnike v posameznih časovnih intervalih Meseca italijanske mode. Koncept oglaševalske akcije in vizualne rešitve so pripravili v agenciji Herman & partnerji.

emporium1

emporium2

emporium3

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje, modna revija, dogodki v trgovinah

Predstavnici naročnika: Katja Kostelec in Nina Vipotnik

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Direktorica projektov: Glorija Petek

Produkcija: Thenvision

Producent: Den Baruca

Umetniška direktorja: Den Baruca in David Fartek

Direktor fotografije: Dražen Štader

Fotografinja: Mimi Antolovič

Digitalni strateg v agenciji: Denis Jakin (W3B)

Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Maja Šorli Jakin (W3B)

Oblikovalki: Ivana Turk in Eva Šarec (W3B)

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji