kotanyi
Opaženo

Mešanica kot nobena druga

Pri Kotanyi Slovenija so z agencijo bold.group zasnovali kampanjo, s katero paniranje obračajo na glavo.

Kratek opis akcije: »Ko paniranje obrneš na glavo, dobiš mešanico, ki ji za pripravo popolno hrustljavega piščanca dodaš le vodo. Brez jajc, moke in packanja. Predstaviti povsem nov izdelek, ki spreminja ustaljeno kuhinjsko logiko, pa je bil izziv, ki smo se ga v Kotanyi Slovenija in agenciji bold.group lotili drzno in igrivo,« pravijo snovalci akcije.

Ker se zavedajo, da dobiš samo eno priložnost za prvi vtis, so si želeli, da bo ta – tako kot njihova mešanica – izviren in izstopajoč. »Naše tekstovne rešitve v kampanji neposredno, a navihano izpostavljajo ključne prednosti mešanice: hitrost, enostavnost in nič packarije,« so povedali v Kotanyi Slovenija.

Sporočila so junija zaživela na zunanjih oglasnih plakatih in digitalnih formatih, posebno pozornost pa so namenili deljenju vzorcev in spodbujanju prodaje. Na prodajnih mestih so poleg klasičnih začimbnih polic poskrbeli za taktično prisotnost na mestih, kjer so sicer doma sestavine »stare šole« – pri jajcih, moki in piščancu. Tako so novost pozicionirali natanko tja, kjer izziva svojega največjega konkurenta: navado.

Ker prepričajo dokazi, so med študentske domove pripeljali posebno 'pop-up pohalnico', kombi z brezplačnimi obroki hrustljavega piščanca. V kampanjo so se vključili tudi ustvarjalci vsebin, ki so z recepti in izkušnjami ponudili dodatne ideje za cvrtje.

Kotanyi1

Kotanyi2

Kotanyi3

Kotanyi4

Kotanyi5

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih, radijski oglasi, dogodki z deljenjem vzorcev, sodelovanje z vplivneži

Vodja projekta v agenciji: Ines Polajžer

Kreativni direktor: Benjamin Hrkić

Direktorica vsebin: Sara Mekinc

Umetniški direktor: Tim Waschl Luznar

Oblikovalci: Tim Waschl Luznar, Jan Žurman in Katarina Cerar

Fotograf: Oskar Šušteršič

Trajanje akcije: od 1. do 30. junija 2025

 

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji