
Mešanica kot nobena druga
Pri Kotanyi Slovenija so z agencijo bold.group zasnovali kampanjo, s katero paniranje obračajo na glavo.
Kotanyi Slovenija
Kratek opis akcije: »Ko paniranje obrneš na glavo, dobiš mešanico, ki ji za pripravo popolno hrustljavega piščanca dodaš le vodo. Brez jajc, moke in packanja. Predstaviti povsem nov izdelek, ki spreminja ustaljeno kuhinjsko logiko, pa je bil izziv, ki smo se ga v Kotanyi Slovenija in agenciji bold.group lotili drzno in igrivo,« pravijo snovalci akcije.
Ker se zavedajo, da dobiš samo eno priložnost za prvi vtis, so si želeli, da bo ta – tako kot njihova mešanica – izviren in izstopajoč. »Naše tekstovne rešitve v kampanji neposredno, a navihano izpostavljajo ključne prednosti mešanice: hitrost, enostavnost in nič packarije,« so povedali v Kotanyi Slovenija.
Sporočila so junija zaživela na zunanjih oglasnih plakatih in digitalnih formatih, posebno pozornost pa so namenili deljenju vzorcev in spodbujanju prodaje. Na prodajnih mestih so poleg klasičnih začimbnih polic poskrbeli za taktično prisotnost na mestih, kjer so sicer doma sestavine »stare šole« – pri jajcih, moki in piščancu. Tako so novost pozicionirali natanko tja, kjer izziva svojega največjega konkurenta: navado.
Ker prepričajo dokazi, so med študentske domove pripeljali posebno 'pop-up pohalnico', kombi z brezplačnimi obroki hrustljavega piščanca. V kampanjo so se vključili tudi ustvarjalci vsebin, ki so z recepti in izkušnjami ponudili dodatne ideje za cvrtje.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih, radijski oglasi, dogodki z deljenjem vzorcev, sodelovanje z vplivneži
Vodja projekta v agenciji: Ines Polajžer
Kreativni direktor: Benjamin Hrkić
Direktorica vsebin: Sara Mekinc
Umetniški direktor: Tim Waschl Luznar
Oblikovalci: Tim Waschl Luznar, Jan Žurman in Katarina Cerar
Fotograf: Oskar Šušteršič
Trajanje akcije: od 1. do 30. junija 2025