izbor merkur
Opaženo

Merkur z osnovnošolci – Vse urejeno tudi za ptice

V Merkurju so z učenci osnovnih šol Predoslje in Franceta Prešerna iz Kranja uredil domovanja za ptice. Skupaj so ustvarili 37 ptičjih hišic - valilnic, ki so jih s podporo Mestne občine Kranj namestil v parku La Ciotat v Kranju.

Kratek opis akcije: Merkur je poskrbel za pobudo ter priskrbel material, načrte in orodje za izdelavo ptičjih hišic, učenci pa so jih v okviru tehničnega pouka sestavili in izdelali pod vodstvom učiteljev. S tem so otroci pridobili in krepili nova tehnično-praktična znanja ter hkrati še pred zimo poskrbeli za krilate prebivalce svojega mesta. Ptičje valilnice bodo skozi vse leto na voljo okoliškim pticam, otroci pa jih bodo lahko še leta obiskovali in opazovali življenje v njih.

merkur2

merkur1

Elementi akcije: komunikacija in koordinacija z deležniki lokalnega okolja; šole, učenci, starši, občina, mediji, družbeni kanali, paketi, letaki, nalepke, priznanja

Predstavnice naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Piškur in Romana Zorman

Direktorja projekta v agenciji: Peter Došen (Publicis) in Kaja Gabrijelčič (MSL)

Vodenje projekta v agenciji: Sanja Radič (MSL) in Monika Curk (Publicis)

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Umetniški direktor: Matt Penko

Grafični oblikovalec: Robert Lupše

Tekstopiska: Vlasta Merc

Trajanje akcije: oktober 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji