z
Opaženo

Medex: Pustimo otroku biti otrok

Medex z novo komunikacijsko kampanjo za prehranska dopolnila Junior, zasnovani v agenciji Rubikon GRAL, poziva, naj otrokom pustimo biti otroci.

Kratek opis akcije: Snovalci kampanje so v osrčje kreativne rešitve postavili prvinskost in moč narave Medexa, ki z izdelki za vse čase spodbuja pristen razvoj otroka. »Pustimo otroku biti otrok« je tako novi slogan linije Medex Junior, ki služi kot pravi odgovor vseh mam na vse pritiske in nešteto vprašanj, kaj je dobro za otroka. »Zaupajmo tistemu, kar spodbuja naravno otroštvu, in to brez strahu, da se otrok umaže ali se stisne k psu,« komunikacijsko izhodišče kampanje pojasnjuje kreativni direktor Denis Pucelj.

Misija ohranjanja otroštva, kot bi moralo biti, je svojo pot začela na vseh slovenskih televizijah. Televizijski oglas v ospredje postavlja pristne trenutke, ki si jih delita otrok in mama, med katerimi lahko vidimo tudi spopadanje z bacili in neješčnostjo. S pomočjo vplivnežev in posebnega spletnega mesta tako kampanja slavi tudi legendo »izbirčne Metke«. Kampanja je vključevala komunikacijo na prodajnih mestih, nagradno igro s produktno izpostavitvijo izdelkov Medex Junior in nagrado v obliki nepozabnega oddiha na izbrani slovenski eko kmetiji in s paketi izdelkov. 

Elementi akcije: televizijski oglas, spletna stran, spletno oglaševanje, komunikacija na prodajnih mestih, nagradna igra, vplivnostni marketing

Predstavnici naročnika: Meta Gvardjančič in Tanja Perossa

Vodja projekta: Tanja Zvijerac

Kreativni direktor: Denis Pucelj

Režiserka: Maja Šest

Tekstopisca: Denis Pucelj in Simona Vidmar

Oblikovalka: Kiti Kelvišar

Oblikovalec spletnega mesta: Marco Gorini

Produkcija TV oglasa: Rubikon GRAL

Fotograf: Andraž Blaznik

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji