me move
Opaženo

Me Move

Studio Moderna je z agencijo Moment Collective pripravil oglaševalsko akcijo, s katero so želeli novo fitnes platformo Me Move približati ljudem, ki si redko ali pa nikoli ne vzamejo časa za telesno aktivnost.

Kratek opis akcije: Naročnik je agenciji podal jasne usmeritve: »Vsebina mora biti 'funky', drzna, predvsem pa aplikativna na vzhodnoevropsko tržišče.« S precej maneverskega prostora znotraj teh usmeritev so se v agenciji Moment Collective lotili koncepta sedmih oglasov, kjer gledalec ne dobi občutka, da spremlja oglase, temveč filmske prizore režiserja Guya Ritchieja. Serija spletnih oglasov prikazuje tri mafijske protagoniste, ki se vsakodnevno spopadajo z enakimi problemi kot »običajni ljudje«; njihov največji problem je pomanjkanje prostega časa in prostora za telesno aktivnost. Nošenje trupla po stopnicah je razlog za bolečine v križu, sedenje za mizo in štetje denarja je razlog za posledice predolgega sedenja, pobegli zvezani moški, ki teče za svoje življenje, pa je razlog za pomanjkanje sape pri enem od mafijcev. »Kdo pravi, da mafijski posli niso naporno delo? Kdo pravi, da si v svojem vsakdanu mafijci ne vzamejo časa za svoje telo in svojega duha? Vsakdo si zasluži pavzo za kardio trening ... ali pa jogo. Najsi bo doma ali pa v zapuščeni termoelektrarni,« pravijo v agenciji Moment Collective.

me move

Elementi akcije: videooglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna komunikacija

Predstavnik naročnika: Kiril Jovchevski

Vodja projekta v agenciji in producent: Vito Pešič

Kreativni direktor, tekstopisec in režiser: Luka Štigl

Fotograf: Matic Kremžar

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Montaža: Janez Stanovnik in Denis Artač

Produkcijska hiša: Moment Collective

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji