LifeClass
Opaženo

Manjkaš samo še ti

V hotelski verigi LifeClass Hotels & Spa je poletje v polnem teku, kar sporočajo tudi v novi oglaševalski akciji.

Kratek opis akcije:  S sloganom »Manjkaš samo še ti« so želeli sporočiti, da hotelsko naselje s plažo Meduza komaj čaka na svoje zveste goste in da je vse pripravljeno za njihov ponovni prihod. S kampanjo so želeli opozoriti na resničen pomen resorta LifeClass, ki zares služi svojemu namenu le, kadar v njem uživajo njegovi uporabniki – gostje. »Z nagovorom smo izrazili ponovno dobrodošlico gostom, ki jih v času karantene nismo mogli sprejeti. Kampanja izžareva pozitivno sporočilo in vabi na brezskrbne počitnice s pogledom na morje,« pravijo v hotelski verigi.

life

life1

Primer oglasne kreative

Elementi akcije: klasični, spletni in video oglasi, oglaševanje na zunanjih digitalnih zaslonih, televizijsko in radijsko oglaševanje

Predstavnica naročnika in vodja projekta: Tamara Lesjak

Kreativna zasnova in oblikovanje: Petra Kozomara

Medijski digitalni zakup: iPROM

Besedila in koordinacija: IPPR in oddelek marketinga LifeClass

Fotografija: TSmedia in Mitja Božič

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji