LifeClass
Opaženo

Manjkaš samo še ti

V hotelski verigi LifeClass Hotels & Spa je poletje v polnem teku, kar sporočajo tudi v novi oglaševalski akciji.

Kratek opis akcije:  S sloganom »Manjkaš samo še ti« so želeli sporočiti, da hotelsko naselje s plažo Meduza komaj čaka na svoje zveste goste in da je vse pripravljeno za njihov ponovni prihod. S kampanjo so želeli opozoriti na resničen pomen resorta LifeClass, ki zares služi svojemu namenu le, kadar v njem uživajo njegovi uporabniki – gostje. »Z nagovorom smo izrazili ponovno dobrodošlico gostom, ki jih v času karantene nismo mogli sprejeti. Kampanja izžareva pozitivno sporočilo in vabi na brezskrbne počitnice s pogledom na morje,« pravijo v hotelski verigi.

life

life1

Primer oglasne kreative

Elementi akcije: klasični, spletni in video oglasi, oglaševanje na zunanjih digitalnih zaslonih, televizijsko in radijsko oglaševanje

Predstavnica naročnika in vodja projekta: Tamara Lesjak

Kreativna zasnova in oblikovanje: Petra Kozomara

Medijski digitalni zakup: iPROM

Besedila in koordinacija: IPPR in oddelek marketinga LifeClass

Fotografija: TSmedia in Mitja Božič

Intervju

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

alenka kesar
04. 01. 2021

Alenka Kesar je javnosti znana kot nekdanja voditeljica oddaje Vizita, po slovesu od…

Naši avtorji