LifeClass
Opaženo

Manjkaš samo še ti

V hotelski verigi LifeClass Hotels & Spa je poletje v polnem teku, kar sporočajo tudi v novi oglaševalski akciji.

Kratek opis akcije:  S sloganom »Manjkaš samo še ti« so želeli sporočiti, da hotelsko naselje s plažo Meduza komaj čaka na svoje zveste goste in da je vse pripravljeno za njihov ponovni prihod. S kampanjo so želeli opozoriti na resničen pomen resorta LifeClass, ki zares služi svojemu namenu le, kadar v njem uživajo njegovi uporabniki – gostje. »Z nagovorom smo izrazili ponovno dobrodošlico gostom, ki jih v času karantene nismo mogli sprejeti. Kampanja izžareva pozitivno sporočilo in vabi na brezskrbne počitnice s pogledom na morje,« pravijo v hotelski verigi.

life

life1

Primer oglasne kreative

Elementi akcije: klasični, spletni in video oglasi, oglaševanje na zunanjih digitalnih zaslonih, televizijsko in radijsko oglaševanje

Predstavnica naročnika in vodja projekta: Tamara Lesjak

Kreativna zasnova in oblikovanje: Petra Kozomara

Medijski digitalni zakup: iPROM

Besedila in koordinacija: IPPR in oddelek marketinga LifeClass

Fotografija: TSmedia in Mitja Božič

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji