argeta1
Opaženo

Mami na dopustu

»Mame imajo najtežjo službo na svetu. Pa še brez dopusta je! Menimo, da je že skrajni čas, da našim mamam omogočimo en dan počitka,« pravijo v Argeti in Luni \TBWA.

Kratek opis akcije: Argeta kot znamka, ki spodbuja ljudi, da pogledajo na stvari z drugačne perspektive, da vzamejo življenje v svoje roke in stopijo onkraj zapovedanih pravil in rutin, je tokrat mamam omogočila en dan počitka. Poleg tega je ostale družinske člane skozi igro učila vseh hišnih opravil in dela, ki ga vsak dan opravljajo mame. »Ker mama nikoli zares ne neha skrbeti za svojo družino, jo samo 'poslati na dopust' še ni dovolj. In tukaj vstopi Argeta. S svojimi izdelki lahko mami olajša skrbi, saj so kakovostni in hranljivi ter uspešno poskrbijo, da doma nihče ne bo ostal lačen,« so povedali za MM.

V paketih 'Mami na dopustu', ki jih je prejelo pet srečnih izžrebank, se je skrivalo nekaj za vsakega člana družine – za mamo bon za masažo, za ostale pa paket Argetinih namazov in kocka opravil, s katero so se učili o hišnih opravilih in se obenem še zabavali.

argeta2

argeta3

Elementi akcije: objave na Facebooku, sodelovanje z vplivneži

Predstavnici naročnika: Vida Kos in Živa Deu

Vodja projekta: Katja Blaznik

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalka: Nina Zadravec

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Drugi člani ekipe v agenciji: Ciril Trček, Darja Kodrič, Tamara Klemenčič in Anja Vizjak

Ostali sodelujoči: Cool Fotr in Mamacita, Mami blogerke (Fluffy princess, Tjaša Marolt, Anja Oman)

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji