police
Opaženo

Lokalno na Mercatorjevih policah

Preko 1400 vrst lokalnih Mercatorjevih izdelkov Radi imamo domače je zraslo v naši neposredni bližini, v neokrnjeni naravi in pod pridnimi rokami Mercatorjevih predanih dobaviteljev.

Kratek opis akcije: Da bi izpostavili ta pomembna dejstva – kratke dostavne poti, izdelke, ki dozorijo na drevesih in poljih, zagotovljen boljši okus in hranljivost –, so ustvarili oglaševalsko akcijo, ki je opozarjala potrošnike, od kod so izdelki na policah. »V televizijskem oglasu je potrošnik vstopil v medij obcestnega plakata in se znašel na bližnjih slovenskih poljih in med sadovnjaki dobaviteljev. Na TAM-TAM-ovih plakatnih mestih smo potrošniku dali priložnost, da je skozi inovativno inštalacijo doživel izkušnjo neokrnjene narave v središču mesta, na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih pa smo ustvarili interaktivni pristop in postavili prenos v živo ter množico vsebin, ki so spremljale spreminjanje in zorenje na bližnjih poljih in sadovnjakih Mercatorjevih dobaviteljev. Vse skupaj je podprla tudi izvirna radijska kampanja in inovativen projekt ponovne uporabe, kjer smo iz papirja obcestnih plakatov v sodelovanju z Europlakatom, TAM TAM-om in Inštitutom za papir in celulozo ustvarili serijo trpežnih nosilnih košaric,« pravijo snovalci akcije.

rid1

rid2

rid3

police1

police2

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, Mercatorjevi interni kanali

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek in Urška Kovačič

Izvršni kreativni direktor: Uroš Goričan

Kreativna direktorja: Matej Kodrič in Uroš Goričan

Tekstopisca: Maj Kelenc in Matej Kodrič

Direktorica in vodja projekta: Andreja Veršič

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalci: Špela Medek, Ewa Bogataj in Mark Caserman

Digitalni oblikovalec: Matic Kosem

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Upravljavca družbenih omrežij: Diana Abdagić in Mitja Bergoč

TV-produkcija: Bright, New Vision Agency

Režiser televizijskih oglasov: Nejc Miljak

Fotograf: Luka Svetič

Režiser radijskih oglasov: David Hudnik

Medijska agencija: Studio Nexus

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji