loka kava
Opaženo

Loka Special v sveži preobleki

Loka kava v sodelovanju z agencijo Mayer McCann predstavlja osveženo podobo embalaže kave Loka Special.

Kratek opis: V času, ko ostajamo doma in lahko uživamo v domači skodelici tople kave, se Loka Special na slovenske police vrača v sveži preobleki. »V prenovljenem dizajnu embalaže prevladujeta sodobnost in lahkotnost, ki jo ustvarja kombinacija belega in zlatega barvnega tona, medtem ko ikoničen slovenski portret Kofetarice – kot prepoznavni pečat blagovne znamke, dodaja priokus dolgoletne izkušenosti in vrhunske kakovosti,« pojasnjujejo v agenciji.

Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica: Damjana Sušnik

Tekstopiska: Barbara Jošt

Oblikovalka: Mateja Škofič

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji