lidl 30 korakov
Opaženo

Lidlovih 30 korakov za boljši svet

Lidl Slovenija je objavo svojega prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 pospremil z integrirano komunikacijsko akcijo, ki jo je spremljala tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda »30 korakov zate, boljši svet za vse«.

Kratek opis akcije: S pobudo, ki jo je zasnovala agencija DROM, so svoje kupce povabili k trajnostno naravnanemu izzivu, v okviru katerega so 30 dni zapored vsak dan naredili korak do boljšega sveta. Ta je bil na prvi pogled videti majhen in enostaven, a v Lidlu Slovenija verjamejo v majhne korake, saj pravijo, da ti, ko se seštejejo, pripomorejo k velikim spremembam.

Uporabniki so lahko vsak dan izziva na spletni strani Ustvarimo boljši svet odprli nov korak, stopinje na poti k boljšemu svetu pa so puščali na različnih trajnostnih segmentih, kjer so jih spremljali tudi uporabni namigi in nasveti. 30 korakov so podprli tudi z aktivacijo na Instagramu, kjer so z izbranimi vplivneži z različnih področij nagovorili mlajši segment kupcev in jih spodbudili, da so svoje korake objavljali na tem družbenem omrežju. Tudi hišni ambasadorji so sprejeli izzive in jih vpletli v svoje vsebine, na Instagramu pa so projekt s prevzemom zaključili Ekologi brez meja in sledilcem pokazali, na kakšen način je še mogoče z majhnimi koraki vsakodnevno ustvarjati boljši svet.

»V samo 30-ih dneh so Lidovi kupci skupno naredili izjemnih 26.704 korakov, ki so pripomogli k boljšemu jutri vseh nas. Rezultat je presegel vsa pričakovanja in izkušnje preteklih akcij,« so za MM povedali v Lidlu Slovenija. 

lidl 30 korakov1

lidl 30 korakov2

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Saša Vidmar, Klara Rudić, Kornelija Kamenik, Špela Kregar in Tina Cipot

Kreativna in strateška direktorica: Nina Jakovljević

Vodji projekta: Nina Jakovljević in Eva Remic

Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Rožemberg, Urša Linec in Nina Jakovljević

Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek

Avtor krovne akcije: Yin + Young

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji