lidl 30 korakov
Opaženo

Lidlovih 30 korakov za boljši svet

Lidl Slovenija je objavo svojega prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 pospremil z integrirano komunikacijsko akcijo, ki jo je spremljala tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda »30 korakov zate, boljši svet za vse«.

Kratek opis akcije: S pobudo, ki jo je zasnovala agencija DROM, so svoje kupce povabili k trajnostno naravnanemu izzivu, v okviru katerega so 30 dni zapored vsak dan naredili korak do boljšega sveta. Ta je bil na prvi pogled videti majhen in enostaven, a v Lidlu Slovenija verjamejo v majhne korake, saj pravijo, da ti, ko se seštejejo, pripomorejo k velikim spremembam.

Uporabniki so lahko vsak dan izziva na spletni strani Ustvarimo boljši svet odprli nov korak, stopinje na poti k boljšemu svetu pa so puščali na različnih trajnostnih segmentih, kjer so jih spremljali tudi uporabni namigi in nasveti. 30 korakov so podprli tudi z aktivacijo na Instagramu, kjer so z izbranimi vplivneži z različnih področij nagovorili mlajši segment kupcev in jih spodbudili, da so svoje korake objavljali na tem družbenem omrežju. Tudi hišni ambasadorji so sprejeli izzive in jih vpletli v svoje vsebine, na Instagramu pa so projekt s prevzemom zaključili Ekologi brez meja in sledilcem pokazali, na kakšen način je še mogoče z majhnimi koraki vsakodnevno ustvarjati boljši svet.

»V samo 30-ih dneh so Lidovi kupci skupno naredili izjemnih 26.704 korakov, ki so pripomogli k boljšemu jutri vseh nas. Rezultat je presegel vsa pričakovanja in izkušnje preteklih akcij,« so za MM povedali v Lidlu Slovenija. 

lidl 30 korakov1

lidl 30 korakov2

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Saša Vidmar, Klara Rudić, Kornelija Kamenik, Špela Kregar in Tina Cipot

Kreativna in strateška direktorica: Nina Jakovljević

Vodji projekta: Nina Jakovljević in Eva Remic

Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Rožemberg, Urša Linec in Nina Jakovljević

Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek

Avtor krovne akcije: Yin + Young

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji