lidl tacke
Opaženo

LIDLOVI KORAKI ZA TAČKE

V okviru pobude Koraki za tačke Lidl Slovenija s podporo portala Pes moj prijatelj že peto leto zapored namenja posebno skrb živalim. Aktivnosti vsako leto dosežejo vrhunec v času okoli 4. oktobra, ko obeležujemo svetovni dan živali.

Kratek opis akcije: Letos sta kot glavna junaka in ambasadorja pobude Koraki za tačke nastopila kuža Franko, nekdanji zavetiščnik Zavetišča Turk, in maček Oreo, nekdaj prebivalec Mačje hiše. Z njunim pozivom so v trgovinah organizirali zbiralno akcijo hrane za živali, zbirala pa sta tudi všečke na Instagramu, s katerimi so sledilci prispevali k donaciji.

Poseben poudarek so skupaj s portalom Pes moj prijatelj namenili tudi posvajanju (podrobneje so predstavili potek posvojitve živali, razbijali mite, ki krožijo o zavetiščnih živalih, in v objavah na svojih kanalih za zavetiščne živali iskali topel dom in nove lastnike). Podprli so tudi SMS linijo TACKE1 ali TACKE5 na 1919. Vsa zbrana sredstva so namenili organizacijam za zaščito in pomoč brezdomnim živalim, s katerimi sodeluje in se povezuje Zavod Naš kuža. 

koraki za tacke

Elementi akcije: aktivnosti na prodajnih mestih, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Kornelija Kamenik, Nina Plantan, Klara Rudić, Tina Cipot in Klara Urankar

Vodji projekta v agenciji: Eva Remic in Lara Roženberg

Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Roženberg in Eva Remic

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

Oblikovalca: Marko Klemen in Dominik Skornšek

Partner: Pes moj prijatelj

Intervju

katarina klemenc
28. 11. 2020

Z mag. Katarino Klemenc, direktorico korporativnega komuniciranja Novartisa v Sloveniji…

snapchat
16. 11. 2020

Tako trdi Samuel Bevan, mednarodni vodja za nove trge in poslovne rešitve pri Snapchatu,…

timotej gala
14. 11. 2020

Httpool letos praznuje že dvajsetletnico delovanja in ob tej priložnosti smo se…

Naši avtorji