tadomači
Opaženo

Lidl Slovenija s svežo gverilsko akcijo na Instagramu

V Lidlu Slovenija so ključni obljubi domačnosti in svežine izdelkov predstavili z izdelčno usmerjeno gverilsko akcijo.

Kratek opis akcije: V ospredje so postavili svoje sveže in domače izdelke – jabolko, jajce, ajdov kruh in mleko, ki iz prve roke vedo največ »povedati« o svežini in kakovosti. Zanje so na Instagramu ustvarili profile in jih pod oznako #Tadomači predstavili kot štiri nove  mikrovplivneže. Ob tem so se poigrali z arhetipi na Instagramu in svoje slovenske vplivneže umestili v tipična okolja za to omrežje.

Vplivneži so jabolko Jonatan Beličnik, ki obožuje hribe, jajce Koko Šantelj, nova modna »mikroinfluencerka«, ki se najraje fotografira na ljubljanskih ulicah, ajdov kruh Ajda Kruhar, ljubiteljica rastlin, ki ima doma pravo urbano džunglo, in mleko Tit Mlekuž, ki osvešča o pomenu uravnotežene prehrane.

»Objave so igrive in zabavne, obenem pa močno produktno orientirane. »Tadomači« vplivneži so prve tedne s svojimi sledilci komunicirali v gverili, potem pa smo njihovo »pripadnost« Lidlu Slovenija razkrili vsem. V komunikacijo so uspeli močno vpeti tudi številne slovenske vplivneže iz mesa in krvi, ki so delili njihove objave in profile. Sledilce Lidla Slovenija smo povabili še k nagradni igri, v kateri so lahko delili recepte in domiselne objave z našimi Tadomačimi, za nagrade pa smo podelili letne zaloge jabolk, jajc, kruha in mleka,« so povedali v Lidlu Slovenija.

lidl domaci1

lidl tadomaci2

lidl tadomaci3

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Špela Kregar, Klara Rudić, Lea Grilc, Anita Srac in Tina Cipot

Kreativna in strateška direktorica: Nina Jakovljević

Vodji projekta: Nina Jakovljević in Eva Remic

Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Rožemberg, Eva Remic in Nina Jakovljević

Fotografa: Lara Rožemberg in Bine Zarabec

Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji