n
Opaženo

Libresse s trajnostno plakatno inovacijo

Essity, svetovno podjetje za higieno in zdravje, je v sodelovanju s TAM-TAM-om za svojo znamko higienskih vložkov Libresse pripravilo trajnostno obarvano kampanjo za slovenski, hrvaški in srbski trg.

Z oglaševalsko akcijo nadaljujejo inovacijo, ki jo je v minulem letu v sodelovanju s TAM-TAM-om in Inštuitutom za celulozo in papir javnosti prvi predstavil trgovec Mercator.

Plakati so prekriti s posebnim premazom, ki iz ozračja nase veže ogljikov dioksid. Posamezen plakat nase absorbira toliko ogljikovega dioksida, kot bi ga eno rastoče drevo v enem letu. Podjetje Essity je trajnostno obarvano oglaševalsko akcijo iz Slovenije razširilo še na Hrvaško in v Srbijo ter na omenjenih tržiščih postalo prvi oglaševalec, ki uporablja inovativno, okolju prijazno prakso.

Libresse z novo akcijo opozarja, da ni samo znamka, ki skrbi za žensko intimno higieno, temveč se zaveda tudi svojega vpliva na okolje.

Pri TAM-TAM-u so za MM povedali še, da bo akcija trajala natanko en mesec, med februarjem in marcem 2023.

m

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji