leone banjice
Opaženo

Leone predstavlja novo sladoledno družino

Agencija Rubikon GRAL je za Incom LEONE zasnovala oglaševalsko akcijo za banjice LEONE, novo sladoledno družino, ki vključuje tri nove banjice in osem novih okusov.

Kratek opis akcije: Slovenci smo dobili novo sladoledno družino. Po uspešni oglaševalski akciji za sladoledne lonce LEONE se ta blagovna znamka letošnje poletje predstavlja z novimi sladolednimi banjicami, v katerih najdemo osem okusov. Ob tej priložnosti predstavljajo še en mejnik – prvi slovenski sladoledni rap, pod katerega se je podpisal znani slovenski raper Nipke.

Televizijski oglas v ospredje postavlja vsem znan družinski prizor – nastop najmlajšega člana sredi dnevne sobe, tokrat v rap izvedbi. »Oglaševalska akcija za novo sladoledno družino nadaljuje lanskoletno uspešno zastavljeno kreativno komunikacijsko strategijo. Ponovno smo si za izhodišče vzeli kanček znane, zdaj že skorajda kar Leonejeve pesmi, Tih deževen dan, tokrat kot refren prvega slovenskega sladolednega rapa,« pravijo pri agenciji Rubikon GRAL ob začetku že tretje televizijske kampanje, ki so jo pripravili v sodelovanju z naročnikom Incom LEONE.

leone banjice

Elementi akcije: televizijsko, spletno in radijsko oglaševanje, spletna stran, degustacije

Predstavniki naročnika: Kristjan Jerončič, Matija Šinigoj, Jernej Mihalič, Jana Damiš in Iris Kavčič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Umetniška direktorja: Denis Pucelj in Maja Šest

Tekstopisec: Denis Pucelj

Vodja agencijske videoprodukcije: Maja Šest

Vodja projekta: Nika Živec

Medijska strategija in zakup: Aljaž Podlogar

Video produkcija: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Sašo Štih

Postprodukcija: Nuframe

Zvočna obdelava: 001

Avtor izvirne glasbe: Josip Moretti – Cole

Glasba in besedilo: Dravle Records, Nipke in Damjan Jović

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: maj–avgust 2022

492

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

erikson
05. 07. 2022

Thomas Erikson je tudi v Sloveniji že znan avtor, saj so v slovenščini pri založbi Učila…

Nima smisla, da si zatiskamo oči pred dejstvom, da je na svetu ogromno slabih šefov. Veliko ljudi preprosto ne ve, kako voditi ljudi. In to velja…

manja porle
04. 07. 2022

Manja Porle je ustanoviteljica in direktorica produkcijske hiše Miss Moose Studio, pod…

Manja Porle zagovarja vodenje z zgledom. »Kar vedno pravim ekipi, je: raje delaj manj ur in takrat bolj učinkovito. Sproti jih učinkovitosti tudi…

milenaj
02. 07. 2022

Milena Jakovljević je pred desetimi leti skupaj s sestrama Nino Jakovljević in Sonjo…

Ne motivirajo me denar in nagrade, ampak to, da grem z veseljem v službo in da z ekipo ustvarjamo projekte, na katere smo ponosni. Smo pa vedno bolj…

Naši avtorji