Laško temni Malt
Opaženo

Laško temni Malt

V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA so v Pivovarni Laško pripravili komunikacijsko akcijo za nov okus Malta, 100 % naravne brezalkoholne pijače iz ječmenovega slada.

Kratek opis akcije: Pivovarna Laško je v začetku letošnjega leta predstavila novega člana družine Malt. Komunikacijska akcija, katere cilj je predstaviti nov izdelek, s hudomušnim tonom nagovarja javnost, da lahko novemu temnemu Maltu z okusom limone in šipka, rečejo kar Darko. »Vzdevek, ki je obenem zabavna besedna igra na »Malt Dark«, daje novemu Maltu človeški značaj, da je izdelek potrošniku bližje in je zato lažje zapomnljiv,« pravijo.

Slogan »Med brezalkoholnimi pijačami vladar, pod njim podpisan laški pivovar« pozicionira Malt kot najboljšo izbiro brezalkoholne pijače, saj so jo ustvarili pivovarji iz Laškega, ki imajo dolgoletne izkušnje in znanje s področja varjenja piva. Na vseh gradivih je s posebno značko poudarjeno tudi dejstvo, da je Malt narejen iz 100 % naravnih sestavin, kar je ena od njegovih glavnih konkurenčnih prednosti.

darko1

darko2

darko3

darko4

darko5

darko6

darko7

darko8

Elementi akcije: družbena omrežja

Predstavniki naročnika: David Zappe, Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič

Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiske: Zala Sajko, Maja Burja in Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Komunikacija na družbenih omrežjih: Jan Omahen

Ilustracija in fotografija: UMER

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji