lasko ipa
Opaženo

Laško IPA

Oglaševalska akcija, ki jo je za Laško pripravila Luna\TBWA, izhaja iz zgodovinskega konteksta nastanka prvega slovenskega piva IPA.

Kratek opis akcije: Bili so časi, polni avantur in raziskovanja, ko je v Laškem nastalo prvo pivo IPA. Sto let raziskovanja in izkušenj je to pivo izpopolnilo v sodobno osvežitev za vsakega pustolovca.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglas, spletni oglasi, promocijski materiali za prodajna mesta in gostinstvo

Predstavnika naročnika: Urban Kramberger in Maša Meden

Vodje projekta v agenciji: Saša Droftina, Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Zala Sajko

Spletni strateg: Jan Omahen

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalca: Ivan Todorović in Matjaž Stare

Fotograf/ilustrator: Matevž Paternoster, UMER

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: april – december 2019

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji