lasko golding
Opaženo

Laško Golding

Oglaševalska akcija za Laško Golding duhovito sporoča o strasti in ponosu Laščanov na svoje pivo, začinjeno z »najboljšim hmeljem iz Savinjske doline«.

Kratek opis akcije: Strast do piva že skoraj dvesto let žene laške pivovarje v izpopolnjevanje in ustvarjanje novih okusov piva ter v razvijanje novih sort in ekotipov hmelja. Akcija temelji na treh likih, ki vidijo svet in vrednotijo izume z očmi starih pivovarskih mojstrov iz Laškega. Od vseh pomembnih izumov pa je za Laščane najpomembnejši Laško Golding, kar sporoča tudi slogan akcije »Izum stoletja«.  

Elementi akcije: serija televizijskih spotov, serija tiskanih oglasov, spletni oglasi, serija vsebinskih prispevkov za tisk in splet, promocijski materiali za prodajna mesta in gostinstvo

Predstavnika naročnika: Urban Kramberger in Maša Meden

Vodje projekta v agencijah: Saša Droftina, Nace Tomc in Urška Cerar (Luna\TBWA), Miha Vidmajer (Poslovni mediji)

Kreativni direktor: Janez Rakušček (Luna\TBWA)

Vsebinski strateg: Miha Raušl (Poslovni mediji)

Tekstopiska: Zala Sajko (Luna\TBWA)

Urednica vsebin: Nina Lenko (Poslovni mediji)

Spletni strateg: Jan Omahen (Luna\TBWA)

Umetniški direktor: Ljubo Bratina (Luna\TBWA)

Oblikovalca: Matjaž Stare (Luna\TBWA) in Marin Mešter (Poslovni mediji)

Fotograf/ilustrator: Ilustra

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: april – december 2019

Intervju

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Športne televizije smo bile med najbolj prizadetimi dejavnostmi, saj je bila naša osnovna dejavnost, t. i. core business, prekinjena praktično po…

Naši avtorji