laško
Opaženo

Laško 2020 – Gremo v hribe

Blagovna znamka Laško se po krizi v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA vrača z novo komunikacijsko kampanjo, ki bodri, opogumlja in spodbuja vse Slovence.

»Ključni elementi zgodbe so slovenski hribi kot naše korenine, naš ponos, skozi katere izražamo tudi nacionalno pripadnost, ki pa jo še dodatno poglobijo uspešni slovenski športniki, ki jih spremljamo v oglasu,« pojasnjujejo v agenciji.

Dodajajo, da oglas predstavlja uvod v širšo komunikacijsko zgodbo, in sicer napoveduje dobrodelni projekt Gremo v hribe, ki bo »še posebej v teh časih izjemnega pomena za celotno slovensko družbo«.

Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič

Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Produkcijska hiša: Kinomotel

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji