lasko
Opaženo

Laško 0,0

V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA se Pivovarna Laško predstavlja s komunikacijsko akcijo za brezalkoholno pivo, ki stremi k razbijanju mitov o brezalkoholnem pivu.

Kratek opis akcije: Pivovarna Laško je v leto 2020 vstopila z inovacijo, in sicer z brezalkoholnim pivom Laško 0,0. »Ta vsebuje 100 % Laško značaja in 0 % alkohola, kar pomeni, da lahko v njem uživajo vsi tudi takrat, ko ne morejo ali ne želijo uživati alkohola,« pojasnjujejo.

Komunikacijska akcija z zabavnimi slogani, kot so »Pivce z značajem za pivce z značajem«, »Če je videti kot legendarno pivo, ima okus po legendarnem pivu … je legendarno pivo« in »Zlatorog je stvar okusa, ne alkohola« pozicionira Laško 0,0 kot povsem enako Laško izkušnjo, le brez alkohola.

Akcija vključuje televizijske oglase, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, sponzorske aktivacije ter mrežo stojal za kolesa po vsej državi, ki specifično nagovarjajo kolesarje. Vsak od materialov nosi poseben, kontekstualno umeščen nagovor, ki v stilu Laško 0,0 razbija mite o brezalkoholnem pivu ter ponuja varno in legendarno Laško izkušnjo.

lasko 2

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, sponzorske aktivacije, oglaševanje na prodajnem mestu, tiskovna konferenca, interno komuniciranje, degustacije

Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič

Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Komunikacija na družbenih omrežjih: Jan Omahen

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Produkcijska hiša: NuFrame

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji