zz
Opaženo

Lahko.si, kar želiš!

Andragoški center Slovenije je predstavil prvo večletno vseslovensko medijsko kampanjo.

Kratek opis akcije: Konec septembra je Andragoški center Slovenije predstavil petletni projekt Ozaveščanje za vseživljenjsko učenje in prvo vseslovensko medijsko kampanjo Lahko.si, katere glavno sporočilo temelji na univerzalni resnici: »Dokler živiš, se učiš.«

Koncept kampanje strne bistvo krovnega slogana »Ozaveščanje, obveščanje različnih javnosti in spodbujanje k večji vključenosti v vseživljenjsko učenje« v personalizirano, dostopno in navdihujoče sporočilo: »Lahko si, kar želiš.« Večkanalna kampanja spodbuja radovednost in osebno rast v vseh demografskih skupinah in je primer dober prakse, kako lahko blagovne znamke navdihnejo trajne spremembe v družbi. Spletna stran lahko.si bo sčasoma postala osrednja točka za vse, ki jih zanimajo navdihujoče vsebine s področja vseživljenjskega učenja – tudi z iskalnikom po tečajih po vsej državi. V sklopu projekta sta zaživela profila na Facebooku in Instagramu, kjer bodo poleg zanimivih vsebin tudi novice z dogodkov, ter televizijski in radijski oglasi. Projekt ni le kampanja, temveč gibanje, ki želi vse odrasle navdihniti, da okrepijo zavedanje o pomenu vseživljenjskega učenja (VŽU) in usvojijo nova znanja.

Avtor: Herman in partnerji

Naročnik: Andragoški center Slovenije

 Elementi akcije: zasnova komunikacijske platforme, televizijski oglasi, družbena omrežja, digitalni oglasi, dogodek

Predstavnici naročnika: Urška Bittner Pipan in Špela Bric

Direktorica projekta: Ana Železnik

Vodja projekta: Juš Šoltes

Stateginja: Aida Gadžo

Digitalna strateginja: Mili Šprajc

Kreativni direktor: Miha Bevc

Ustvarjalec vsebin in tekstopisec: Sašo Braz

Umetniški direktor in oblikovalec: Žiga Aljaž

Oblikovalci: Eva Kozlevčar, Ewa Bogataj in Jure Grašak

Produkcija: EFE, kreativna produkcija

Režiser: Klemen Mramor

Medijska agencija: Futura DDB

Izdelava spletne strani: Creatim

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji